Boot Hill Heroes

Boot Hill Heroes torrent
Dodał: admin
Pobrano: 1610 razy

Poczekaj
30
sekund

Kondycja:
Odwiedzin: 14367
533
45
Seedów: 346
Peerów: 10

ocena 7.0 średnia
Boot Hill Heroes Torrent
Producent: Experimental Gamer
Wydawca: Experimental Gamer
Kategoria: RPG, turowe, western, indie, kooperacja, klasyczne RPG
Data wydania: 2014-06-08

Utrzymana w konwencji spaghetti westernu, old-schoolowa gierka RPG, nawiązująca do czasów komputerów 16-bitowych i ery konsoli SNES.

Boot Hill Heroes to utrzymana w konwencji spaghetti westernu, old-schoolowa gierka RPG, nawiązująca do czasów komputerów 16-bitowych i ery konsoli SNES. Za jej powstanie odpowiedzialne jest niezależne amerykańskie studio Experimental Gamer. Po domniemanym ataku Indian z plemienia Chepakwik, ludność cichego miasta Bronco County znajduje się na krawędzi batalii. Ale jedynie mieszkający na farmie dzieciak Kid zna prawdę, która może powstrzymać rozlew krwi. Wraz z trójką swych sojuszników: rewolwerowcem Desperado, księżniczką Indian i Calamity Jane musi ujawnić spisek i postawić przed sądem sześciu wyjętych spod prawa członków gangu Saints-Little. Ich podróż wiedzie poprzez rancza, farmerskie osady, indiańskie wioski, kopalnie złota i więzienia - aż do serca amerykańskiego Dzikiego Zachodu. Od graczy zależeć będzie, czy ta epicka przygoda w poszukiwaniu sprawiedliwości zakończy się sukcesem i doprowadzi do ujawnienia prawdy. Boot Hill Heroes polega na swobodnej eksploracji rozległych terenów Dzikiego Zachodu, wykonywaniu zlecanych przez postaci niezależne misji oraz toczeniu potyczek z przestępcami, zwierzętami itp. Pojawią się także mini-bossowie jak np. niedźwiedź grizzly. Walki toczone są w systemie turowym, choć niektóre z zdolności mogą być używane w dowolnej chwili, w zależności od stopnia naładowania paska mocy. Dzięki takiemu rozwiązaniu otrzymano ciekawy i świeży system bitwy, niespotykany w podobnych gierkach. Każdy z czterech bohaterów omówiony jest oczywiście paroma parametrami i posiada zdolności, które w toku gierki będzie można rozwijać. Gra nastawiona jest na 4-osobowy tryb kooperacyjny, który zgodnie z pomysłem producentów przypomina ciut ten popularny z poprzednich odsłon Final Fantasy. Gracze mogą współpracować ze sobą zarówno lokalnie, jak i poprzez internet, a każdy z nich może w dowolnym momencie przejść do menu by dostosować np. sprzęt i zdolności nie przerywając gierki. Jeśli w rozgrywce uczestniczy mniej niż czterech graczy, jeden z nich kontroluje więcej niż jedną postać. Oprawa graficzna oraz dźwiękowa gierki utrzymana jest w stylu retro i przywodzi na myśl kultowe tytuły z konsoli SNES, takie jak Earthbound czy Chrono Trigger.

Boot Hill Heroes torrent do pobrania – polska wersja

Torrent Boot Hill Heroes w całości do pobrania to produkcja naprawdę ceniona i to przez wszystkich, którzy mieli z nią do czynienia. Całość naprawdę wciąga, błyszczy doskonałością i czuć pełen profesjonalizm. Boot Hill Heroes torrent download w całości po polsku powinien przypaść do gustu wszystkim tym, którzy cenią sobie takie produkcje. Nic więc dziwnego, że plik został u nas pobrany aż 1610 razy!

Pobierz Boot Hill Heroes z napisami PL lub lektorem

Prawdą jest, że Boot Hill Heroes za darmo to dobry przedstawiciel swojego gatunku – i nie ma tu za grosz przesady. Swoją renomę produkcja zawdzięcza wysokiej jakości i staranności na chyba każdej płaszczyźnie. Wszyscy zachwycają się głównie pierwszym wrażeniem, która w całej produkcji Boot Hill Heroes pobierz na PC wypadła naprawdę znakomicie. Warto dodać, że wszystkie zalety tego tytułu zaowocowały aż 533 polubieniami. Dla porównania, kciuków w dół jest zaledwie 45, a to mówi samo za siebie. Czy na tej podstawie można zakładać, że pełna wersja Boot Hill Heroes pobierz torrent na komputer jest tak chwalona dzięki super oprawie? W jakimś stopniu tak, ale to nie koniec jej zalet. Jej wydaniem zajęła się doświadczona firma, a zatem widać ogromne zainteresowanie, bo stronę odwiedziło już 14367 osób. Sami bohaterowie produkcji ocenianej na 7.0 również wyróżniają się na tle innych hitów 2014-06-08 tego gatunku. W tytule mającym 346 seedów wszystko prezentuje się świetnie. Mocną stroną Boot Hill Heroes dubbing PL są oprawa audiowizualna czy też efekty specjalne. Widać gołym okiem, że tytuł jest często pobierany, bo ma aż 10 peerów – zwłaszcza gdyby porównać go z innymi produkcjami. Tak czy inaczej, to co w Boot Hill Heroes download lektor PL wypadło ekstra, to nic innego jak ścieżka dźwiękowa. Muzyka Experimental Gamer wybornie oddaje klimat tego, co widać na ekranie, a jej realizacją zajęli się prawdziwi profesjonaliści. Jeżeli cenisz sobie soundtracki, to produkcja Boot Hill Heroes napisy PL torrenty na bank cię nie zawiedzie! Imponująca fabuła, dobrze dobrana muzyka, intrygująca grafika – o czym więcej można marzyć? Download torrent Boot Hill Heroes z napisami PL w całości to niemalże arcydzieło, z którym muszą zapoznać się wszyscy gatunku. Wystarczy zobaczyć raz, a tytuł pobrany przez 1610 użytkowników na pewno zostanie jedną z takich pozycji, do których co pewien czas będziesz wracał.

Gdzie pobrać torrent Boot Hill Heroes bez limitu?

Zatem skąd pobrać Boot Hill Heroes torrent bez konieczności rejestracji czy logowania? W naszej bazie wyszukasz tę, jak i wiele innych gier, filmów, seriali i programów ze spolszczeniem. Wyszukaj Boot Hill Heroes napisy PL albo inne topowe produkcje z 2014-06-08 tego gatunku. Wystarczy mieć stabilne połączenie z siecią, nic więcej ci nie trzeba! Download Boot Hill Heroes w polskim języku do wyróżnia się doskonałą fabułą oraz ścieżką dźwiękową, a to dzięki producentom Experimental Gamer. Tę stronę odwiedzono 14367 razy, a to chyba mówi samo za siebie. Wydawcy Experimental Gamer z całą drużyną wykonali ciężką pracę, a jej rezultatem jest ogromne zainteresowanie i ocena 7.0. Pobierz Boot Hill Heroes pełna wersja bez limitów, bo przyciąga ona przede wszystkim interesującą historią i fascynującą oprawą wizualną. Pragniesz przekonać się o tym na własnej skórze podobnie jak 14367 użytkowników, którzy zalakowali ten torrent? Zarejestruj się na naszej stronie i pobieraj Boot Hill Heroes torrenty dubbing PL już dzisiaj! Wciąż nie wiesz, czy warto pobrać Boot Hill Heroes PC po polsku i to w całości? Kliknij download i przekonaj się sam! Ten hit ma niebagatela 346 seedów oraz 10 peerów, a więc pobieranie zajmie ci krótką chwilę.

Komentarze (najnowsze)

Dodał: disett09
24.02.2024 02:38
polecam, szybko sie pobrało
Dodał: yorki
24.02.2024 01:38
Ile ja czasu straciłem, żeby to znaleźć.. Nastepnym razem wchodzę tutaj od razu, wielkie dzieki
Dodał: padawan
23.02.2024 21:38
jest ok, spodziewałem się czegoś więcej ale i tak daje 8/10
Dodał: biz0n
23.02.2024 17:38
Nigdzie nie da się tego pobrać, szukałem kurcze wszedzie a tutaj bez problemu :)
Dodał: marceli
23.02.2024 17:38
już się bałem że nigdzie tego nie znajde, a szukałem chyba wszedzie gdzie sie da... ale polecam bo naprawde warto, mi tez szybko sie pobralo.
Dodał: mietkins
23.02.2024 14:38
a mi się udało bez problemu zarejestrować, pobrać też, polecam
Dodał: gustavv
22.02.2024 23:38
Mi dziala bez zarzutu, warto bylo sie zarejestrowac bo płacisz raz i potem korzystasz do woli. Essa
Dodał: porter93
22.02.2024 19:38
Pobieranie u mnie sie nie zatrzymalo jak to zwykle bywa gdy pobieram z innych takich stron. Dziena
Dodał: jokie00
22.02.2024 18:38
O dzięki :) Balem sie ze tego nie pobiore bo w dzisiejszych czasach to wszedzie jakieś fejki albo niedzialajace pliki. Pozdrawiam!
Dodał: langust4
22.02.2024 11:38
Nawet na chomikuj nie moglem znalezc dzialajacej wersji a tutaj jest, dzieki wielkie <3
Dodał: piter18
22.02.2024 10:38
polecam wam przyzwyczajać sie do rejestrowania na tego typu stronach bo niestety teraz to juz standard, wazne ze da sie tu pobrac bez problemu. najgorzej ze teraz niektore strony oszukuja i po opłaceniu nic sie nie dostaje a potem wszyscy mysla ze kazda strona z rejestracją i opłatą to jakies oszustwo
Dodał: skubi1
22.02.2024 00:38
u mnie wszystko git, chyba aktualnie to najlepsza stronka z polskimi torrentami bo jeszcze mi sie nie zdarzylo zeby cos nie dzialalo
Dodał: szewc
21.02.2024 21:38
No i tutaj bez problemu mozna pobrac, super :)) Dobrze ze strona znowu dziala bo w innych serwisach nie moglem tego znalezc, wszedzie pewnie usuwaja za prawa autorskie
Dodał: oreo29
21.02.2024 21:38
Ta strona to chyba aktualnie najlepszy serwis do pobierania wszystkiego :) Powiem wam że warto zapłacić bo płacisz raz a później masz dostęp na zawsze
Dodał: rogal91
21.02.2024 03:38
Polecam. Podczas pobierania nic nie zacinało, może to wina waszego internetu
Dodał: amir9
21.02.2024 02:38
Warto bylo zaplacic bo i tak zaoszczedzilem kupe kasy, polecam.
Dodał: malutki
21.02.2024 02:38
według mnie ci co hejtują to pewnie konkurencja, bo poki co wszystko śmiga jak należy, a przynajmniej u mnie :)
Dodał: gerald91
21.02.2024 02:38
W dzisiejszych czasach konieczność rejestracji to już norma, nie narzekajcie... Być może nie chcą żeby ktoś sprawdził czy rzeczywiście da się pobrać i dlatego torrenty nie są usuwane za łamanie praw autorskich.
Dodał: esmanu
21.02.2024 01:38
W sumie nawet spoko, dzieki za wrzutke! Mam nadzieje ze bedziecie codziennie dodawac nowe rzeczy tak jak kiedys <3
Dodał: welryb
20.02.2024 20:38
Ci co narzekają że gdzie indziej nie da sie pobrać to polecam szukać na tej stronie i tyle, tutaj prawie zawsze znajduje wszystko co potrzebne
Dodał: moreno
20.02.2024 17:38
Download tak szybki, że aż byłem w szoku :O Na innych stronach jak znalazlem to było za mało seedów i nie chciało się w ogóle pobierać. Dzięki!!!
Dodał: maverick
20.02.2024 14:38
dzieki za wstawke, szacun!!! warto bylo sie zarejestrowac bo juz sie balem ze nie pobiore
Dodał: iron
20.02.2024 10:38
nie wiedziałem że stronka znowu działa, szkoda że czasy się zmieniły i trzeba się rejestrować, ale moim zdaniem warto
Dodał: leos
19.02.2024 14:38
jeśli po rejestracji wam nie zaczęło pobierać to po prostu odświeżcie stronę, mi pomogło

Dodaj komentarz