Gnomoria

Gnomoria torrent
Dodał: admin
Pobrano: 1636 razy

Poczekaj
30
sekund

Kondycja:
Odwiedzin: 14975
283
32
Seedów: 498
Peerów: 57

ocena 7.9 średnia
Gnomoria Torrent
Producent: Robotronic Games
Wydawca: Robotronic Games
Kategoria: Strategiczne, fantasy, ekonomiczne, sandbox, widok izometryczny, humorystyczne, indie, crafting
Data wydania: 2016-02-23

Opracowana przez niezależne studio Robotronic Games sandboksowa taktyka ekonomiczna w realiach fantasy.

Gnomoria to pierwsza gierka w dorobku twórczym niezależnego studia Robotronic Games. Inspirując się takimi tytułami jak Dwarf Fortress , Dungeon Keeper oraz serie Anno , The Settlers czy The Sims , deweloperzy pokusili się o rozbudowaną strategię budowy fantastycznego królestwa. Gra posiada otwartą strukturę świata i pozbawiona jest wyraźnie zarysowanej fabuły. Gracz kieruje poczynaniami niewielkiej bandy gnomich kolonistów, którzy, wyekwipowani w skromne zapasy, chcą osiedlić się i zbudować tętniące życiem królestwo na niezbadanym terenie. Jak przystało na sandbox, Gnomoria zezwala na dużą swobodę funkcjonujeń gracza, który dowolnie może transformować obszar losowo generowanego świata. Zabawa polega przede wszystkim na pozyskiwaniu surowców, z których potem produkować można potrzebne przedmioty oraz wznosić różnego rodzaju budowle (domy, kopalnie, warsztaty, twierdze itp.). Kluczowe znaczenie ma zaspokajanie potrzeb gnomów, w tym chociażby zapewnienie żywności i wody, lecz również bezpiecznego schronienia, narzędzi, broni czy łóżek do spania. System sterowania w gierce opiera się na wskazywaniu obszaru i wydawaniu poleceń za pośrednictwem rozwijanych okien menu. Gracz nie sprawuje bezpośredniej kontroli nad poszczególnymi gnomami, choć każdemu z podopiecznych może wyznaczać role (np. górnik, farmer, budowniczy). Oprawa audiowizualna Gnomorii utrzymana jest w stylistyce retro. Dwuwymiarowa grafika w gierce cechuje się widokiem ukazanym w rzucie izometrycznym, ograniczoną paletą barw oraz wyraźnie zaznaczonym wynikiem pikselizacji obrazu. Całości wrażeń estetycznych dopełnia prędki podkład dźwiękowy z muzyką w formacie midi.

Gnomoria torrent do pobrania – polska wersja

Torrent Gnomoria w całości do pobrania to produkcja naprawdę ceniona i to przez wszystkich, którzy mieli z nią do czynienia. Całość naprawdę wciąga, błyszczy doskonałością i czuć pełen profesjonalizm. Gnomoria torrent download w całości po polsku powinien przypaść do gustu wszystkim tym, którzy cenią sobie takie produkcje. Nic więc dziwnego, że plik został u nas pobrany aż 1636 razy!

Pobierz Gnomoria z napisami PL lub lektorem

Prawdą jest, że Gnomoria za darmo to dobry przedstawiciel swojego gatunku – i nie ma tu za grosz przesady. Swoją renomę produkcja zawdzięcza wysokiej jakości i staranności na chyba każdej płaszczyźnie. Wszyscy zachwycają się głównie pierwszym wrażeniem, która w całej produkcji Gnomoria pobierz na PC wypadła naprawdę znakomicie. Warto dodać, że wszystkie zalety tego tytułu zaowocowały aż 283 polubieniami. Dla porównania, kciuków w dół jest zaledwie 32, a to mówi samo za siebie. Czy na tej podstawie można zakładać, że pełna wersja Gnomoria pobierz torrent na komputer jest tak chwalona dzięki super oprawie? W jakimś stopniu tak, ale to nie koniec jej zalet. Jej wydaniem zajęła się doświadczona firma, a zatem widać ogromne zainteresowanie, bo stronę odwiedziło już 14975 osób. Sami bohaterowie produkcji ocenianej na 7.9 również wyróżniają się na tle innych hitów 2016-02-23 tego gatunku. W tytule mającym 498 seedów wszystko prezentuje się świetnie. Mocną stroną Gnomoria dubbing PL są oprawa audiowizualna czy też efekty specjalne. Widać gołym okiem, że tytuł jest często pobierany, bo ma aż 57 peerów – zwłaszcza gdyby porównać go z innymi produkcjami. Tak czy inaczej, to co w Gnomoria download lektor PL wypadło ekstra, to nic innego jak ścieżka dźwiękowa. Muzyka Robotronic Games wybornie oddaje klimat tego, co widać na ekranie, a jej realizacją zajęli się prawdziwi profesjonaliści. Jeżeli cenisz sobie soundtracki, to produkcja Gnomoria napisy PL torrenty na bank cię nie zawiedzie! Imponująca fabuła, dobrze dobrana muzyka, intrygująca grafika – o czym więcej można marzyć? Download torrent Gnomoria z napisami PL w całości to niemalże arcydzieło, z którym muszą zapoznać się wszyscy gatunku. Wystarczy zobaczyć raz, a tytuł pobrany przez 1636 użytkowników na pewno zostanie jedną z takich pozycji, do których co pewien czas będziesz wracał.

Gdzie pobrać torrent Gnomoria bez limitu?

Zatem skąd pobrać Gnomoria torrent bez konieczności rejestracji czy logowania? W naszej bazie wyszukasz tę, jak i wiele innych gier, filmów, seriali i programów ze spolszczeniem. Wyszukaj Gnomoria napisy PL albo inne topowe produkcje z 2016-02-23 tego gatunku. Wystarczy mieć stabilne połączenie z siecią, nic więcej ci nie trzeba! Download Gnomoria w polskim języku do wyróżnia się doskonałą fabułą oraz ścieżką dźwiękową, a to dzięki producentom Robotronic Games. Tę stronę odwiedzono 14975 razy, a to chyba mówi samo za siebie. Wydawcy Robotronic Games z całą drużyną wykonali ciężką pracę, a jej rezultatem jest ogromne zainteresowanie i ocena 7.9. Pobierz Gnomoria pełna wersja bez limitów, bo przyciąga ona przede wszystkim interesującą historią i fascynującą oprawą wizualną. Pragniesz przekonać się o tym na własnej skórze podobnie jak 14975 użytkowników, którzy zalakowali ten torrent? Zarejestruj się na naszej stronie i pobieraj Gnomoria torrenty dubbing PL już dzisiaj! Wciąż nie wiesz, czy warto pobrać Gnomoria PC po polsku i to w całości? Kliknij download i przekonaj się sam! Ten hit ma niebagatela 498 seedów oraz 57 peerów, a więc pobieranie zajmie ci krótką chwilę.

Komentarze (najnowsze)

Dodał: gerald91
14.04.2024 11:57
W dzisiejszych czasach konieczność rejestracji to już norma, nie narzekajcie... Być może nie chcą żeby ktoś sprawdził czy rzeczywiście da się pobrać i dlatego torrenty nie są usuwane za łamanie praw autorskich.
Dodał: esmanu
14.04.2024 10:57
W sumie nawet spoko, dzieki za wrzutke! Mam nadzieje ze bedziecie codziennie dodawac nowe rzeczy tak jak kiedys <3
Dodał: biz0n
14.04.2024 09:57
Nigdzie nie da się tego pobrać, szukałem kurcze wszedzie a tutaj bez problemu :)
Dodał: piter18
13.04.2024 15:57
polecam wam przyzwyczajać sie do rejestrowania na tego typu stronach bo niestety teraz to juz standard, wazne ze da sie tu pobrac bez problemu. najgorzej ze teraz niektore strony oszukuja i po opłaceniu nic sie nie dostaje a potem wszyscy mysla ze kazda strona z rejestracją i opłatą to jakies oszustwo
Dodał: gustavv
13.04.2024 14:57
Mi dziala bez zarzutu, warto bylo sie zarejestrowac bo płacisz raz i potem korzystasz do woli. Essa
Dodał: rogal91
13.04.2024 07:57
Polecam. Podczas pobierania nic nie zacinało, może to wina waszego internetu
Dodał: porter93
13.04.2024 00:57
Pobieranie u mnie sie nie zatrzymalo jak to zwykle bywa gdy pobieram z innych takich stron. Dziena
Dodał: iron
12.04.2024 22:57
nie wiedziałem że stronka znowu działa, szkoda że czasy się zmieniły i trzeba się rejestrować, ale moim zdaniem warto
Dodał: szewc
12.04.2024 17:57
No i tutaj bez problemu mozna pobrac, super :)) Dobrze ze strona znowu dziala bo w innych serwisach nie moglem tego znalezc, wszedzie pewnie usuwaja za prawa autorskie
Dodał: disett09
12.04.2024 17:57
polecam, szybko sie pobrało
Dodał: oreo29
12.04.2024 16:57
Ta strona to chyba aktualnie najlepszy serwis do pobierania wszystkiego :) Powiem wam że warto zapłacić bo płacisz raz a później masz dostęp na zawsze
Dodał: skubi1
12.04.2024 08:57
u mnie wszystko git, chyba aktualnie to najlepsza stronka z polskimi torrentami bo jeszcze mi sie nie zdarzylo zeby cos nie dzialalo
Dodał: moreno
12.04.2024 06:57
Download tak szybki, że aż byłem w szoku :O Na innych stronach jak znalazlem to było za mało seedów i nie chciało się w ogóle pobierać. Dzięki!!!
Dodał: padawan
12.04.2024 03:57
jest ok, spodziewałem się czegoś więcej ale i tak daje 8/10
Dodał: marceli
12.04.2024 01:57
już się bałem że nigdzie tego nie znajde, a szukałem chyba wszedzie gdzie sie da... ale polecam bo naprawde warto, mi tez szybko sie pobralo.
Dodał: leos
11.04.2024 13:57
jeśli po rejestracji wam nie zaczęło pobierać to po prostu odświeżcie stronę, mi pomogło
Dodał: welryb
11.04.2024 12:57
Ci co narzekają że gdzie indziej nie da sie pobrać to polecam szukać na tej stronie i tyle, tutaj prawie zawsze znajduje wszystko co potrzebne
Dodał: malutki
11.04.2024 10:57
według mnie ci co hejtują to pewnie konkurencja, bo poki co wszystko śmiga jak należy, a przynajmniej u mnie :)
Dodał: mietkins
11.04.2024 07:57
a mi się udało bez problemu zarejestrować, pobrać też, polecam
Dodał: jokie00
11.04.2024 03:57
O dzięki :) Balem sie ze tego nie pobiore bo w dzisiejszych czasach to wszedzie jakieś fejki albo niedzialajace pliki. Pozdrawiam!
Dodał: langust4
10.04.2024 21:57
Nawet na chomikuj nie moglem znalezc dzialajacej wersji a tutaj jest, dzieki wielkie <3
Dodał: maverick
10.04.2024 12:57
dzieki za wstawke, szacun!!! warto bylo sie zarejestrowac bo juz sie balem ze nie pobiore
Dodał: yorki
10.04.2024 00:57
Ile ja czasu straciłem, żeby to znaleźć.. Nastepnym razem wchodzę tutaj od razu, wielkie dzieki
Dodał: amir9
09.04.2024 06:57
Warto bylo zaplacic bo i tak zaoszczedzilem kupe kasy, polecam.

Dodaj komentarz