Gurrumul

Gurrumul torrent
Dodał: admin
Pobrano: 1404 razy

Poczekaj
30
sekund

Kondycja:
Odwiedzin: 19618
109
38
Seedów: 530
Peerów: 72

ocena 8.2 średnia
Gurrumul Torrent
Kategoria: Dokumentalny

Geoffrey Gurrumul Yunupingu to zmarły w 2017 roku, w wieku 46-lat, popularny aborygeński piosenkarz i muzyk tworzący w językach rdzennych obywateli Australii, nazywany też...

Geoffrey Gurrumul Yunupingu to zmarły w 2017 roku, w wieku 46-lat, popularny aborygeński piosenkarz i muzyk tworzący w językach rdzennych obywateli Australii, nazywany też „głosem rdzennych Australijczyków”. Ikona australijskiej muzyki, laureat wielu nagród, okrzyknięty przez krytyków artystą o „niepojętnie pięknym głosie” wśród własnych wielbicieli miał Eltona Johna, Stinga oraz Björk. Film jest portretem tej nietuzinkowej muzycznej osobowości. Kręcony na przestrzeni wielu lat i zakończony tutajż przed śmiercią muzyka w lipcu 2017 roku jest dokumentacją jego życia i kariery. Urodził się niewidomy, lecz nigdy nie nauczył się alfabetu Braille’a i nie korzystał ze specjalnej laski albo psa. W wieku 4 lat oponował grę na dziecięcym pianinku, a w wieku lat 6 zaczął uczyć się gierkać na gitarze. Robił to do góry nogami, ponieważ był leworęczny. Jako nastolatek dołączył do popularnego australijskiego zespołu muzycznego złożonego z rdzennych obywateli Yothu Yindi. Opuścił go w 2008 roku, decydując się na spektakle solo. Jego niezwykły głos zapewnił mu karierę, dzięki której sprzedał ponad pół miliona płyt nagranych w ojczystym języku Yolngu. Jego pierwszy album solowy „Gurrumul”, zadebiutował na 21. miejscu listy ARIA, prędko awansując na pierwszą pozycję. Był również numerem 1. na liście australijskiej muzyki ludowej iTunes w kwietniu 2008. Występował przed popularnymi osobowościami świata polityki i sztuki, w tym przed Barackiem Obamą i królową Elżbietą. W hicie śledzimy jednakże nie jedynie zawodowe i prywatne życie Yonupingu, lecz poznajemy również drogę, jaką przebył do zdobycia popularności i sukcesu. Obserwujemy przedwcześnie zmarłego wybitnego muzyka, wyjątkowo skromnego i nieśmiałego, który swoim głosem łączył ludzi w głęboki sposób i czuł odpowiedzialność za zachowanie wyjątkowej spuścizny rdzennego australijskiego dziedzictwa kultury. Po śmierci artysty hołd złożył mu premier Australii.

Gurrumul torrent do pobrania – polska wersja

Torrent Gurrumul w całości do pobrania to produkcja naprawdę ceniona i to przez wszystkich, którzy mieli z nią do czynienia. Całość naprawdę wciąga, błyszczy doskonałością i czuć pełen profesjonalizm. Gurrumul torrent download w całości po polsku powinien przypaść do gustu wszystkim tym, którzy cenią sobie takie produkcje. Nic więc dziwnego, że plik został u nas pobrany aż 1404 razy!

Pobierz Gurrumul z napisami PL lub lektorem

Prawdą jest, że Gurrumul za darmo to dobry przedstawiciel swojego gatunku – i nie ma tu za grosz przesady. Swoją renomę produkcja zawdzięcza wysokiej jakości i staranności na chyba każdej płaszczyźnie. Wszyscy zachwycają się głównie pierwszym wrażeniem, która w całej produkcji Gurrumul pobierz na PC wypadła naprawdę znakomicie. Warto dodać, że wszystkie zalety tego tytułu zaowocowały aż 109 polubieniami. Dla porównania, kciuków w dół jest zaledwie 38, a to mówi samo za siebie. Czy na tej podstawie można zakładać, że pełna wersja Gurrumul pobierz torrent na komputer jest tak chwalona dzięki super oprawie? W jakimś stopniu tak, ale to nie koniec jej zalet. Jej wydaniem zajęła się doświadczona firma, a zatem widać ogromne zainteresowanie, bo stronę odwiedziło już 19618 osób. Sami bohaterowie produkcji ocenianej na 8.2 również wyróżniają się na tle innych hitów tego gatunku. W tytule mającym 530 seedów wszystko prezentuje się świetnie. Mocną stroną Gurrumul dubbing PL są oprawa audiowizualna czy też efekty specjalne. Widać gołym okiem, że tytuł jest często pobierany, bo ma aż 72 peerów – zwłaszcza gdyby porównać go z innymi produkcjami. Tak czy inaczej, to co w Gurrumul download lektor PL wypadło ekstra, to nic innego jak ścieżka dźwiękowa. Muzyka wybornie oddaje klimat tego, co widać na ekranie, a jej realizacją zajęli się prawdziwi profesjonaliści. Jeżeli cenisz sobie soundtracki, to produkcja Gurrumul napisy PL torrenty na bank cię nie zawiedzie! Imponująca fabuła, dobrze dobrana muzyka, intrygująca grafika – o czym więcej można marzyć? Download torrent Gurrumul z napisami PL w całości to niemalże arcydzieło, z którym muszą zapoznać się wszyscy gatunku. Wystarczy zobaczyć raz, a tytuł pobrany przez 1404 użytkowników na pewno zostanie jedną z takich pozycji, do których co pewien czas będziesz wracał.

Gdzie pobrać torrent Gurrumul bez limitu?

Zatem skąd pobrać Gurrumul torrent bez konieczności rejestracji czy logowania? W naszej bazie wyszukasz tę, jak i wiele innych gier, filmów, seriali i programów ze spolszczeniem. Wyszukaj Gurrumul napisy PL albo inne topowe produkcje z tego gatunku. Wystarczy mieć stabilne połączenie z siecią, nic więcej ci nie trzeba! Download Gurrumul w polskim języku do wyróżnia się doskonałą fabułą oraz ścieżką dźwiękową, a to dzięki producentom . Tę stronę odwiedzono 19618 razy, a to chyba mówi samo za siebie. Wydawcy z całą drużyną wykonali ciężką pracę, a jej rezultatem jest ogromne zainteresowanie i ocena 8.2. Pobierz Gurrumul pełna wersja bez limitów, bo przyciąga ona przede wszystkim interesującą historią i fascynującą oprawą wizualną. Pragniesz przekonać się o tym na własnej skórze podobnie jak 19618 użytkowników, którzy zalakowali ten torrent? Zarejestruj się na naszej stronie i pobieraj Gurrumul torrenty dubbing PL już dzisiaj! Wciąż nie wiesz, czy warto pobrać Gurrumul PC po polsku i to w całości? Kliknij download i przekonaj się sam! Ten hit ma niebagatela 530 seedów oraz 72 peerów, a więc pobieranie zajmie ci krótką chwilę.

Komentarze (najnowsze)

Dodał: marceli
14.04.2024 22:11
już się bałem że nigdzie tego nie znajde, a szukałem chyba wszedzie gdzie sie da... ale polecam bo naprawde warto, mi tez szybko sie pobralo.
Dodał: jokie00
14.04.2024 13:11
O dzięki :) Balem sie ze tego nie pobiore bo w dzisiejszych czasach to wszedzie jakieś fejki albo niedzialajace pliki. Pozdrawiam!
Dodał: iron
14.04.2024 10:11
nie wiedziałem że stronka znowu działa, szkoda że czasy się zmieniły i trzeba się rejestrować, ale moim zdaniem warto
Dodał: esmanu
13.04.2024 22:11
W sumie nawet spoko, dzieki za wrzutke! Mam nadzieje ze bedziecie codziennie dodawac nowe rzeczy tak jak kiedys <3
Dodał: piter18
13.04.2024 12:11
polecam wam przyzwyczajać sie do rejestrowania na tego typu stronach bo niestety teraz to juz standard, wazne ze da sie tu pobrac bez problemu. najgorzej ze teraz niektore strony oszukuja i po opłaceniu nic sie nie dostaje a potem wszyscy mysla ze kazda strona z rejestracją i opłatą to jakies oszustwo
Dodał: oreo29
13.04.2024 12:11
Ta strona to chyba aktualnie najlepszy serwis do pobierania wszystkiego :) Powiem wam że warto zapłacić bo płacisz raz a później masz dostęp na zawsze
Dodał: malutki
13.04.2024 07:11
według mnie ci co hejtują to pewnie konkurencja, bo poki co wszystko śmiga jak należy, a przynajmniej u mnie :)
Dodał: porter93
13.04.2024 01:11
Pobieranie u mnie sie nie zatrzymalo jak to zwykle bywa gdy pobieram z innych takich stron. Dziena
Dodał: gerald91
13.04.2024 00:11
W dzisiejszych czasach konieczność rejestracji to już norma, nie narzekajcie... Być może nie chcą żeby ktoś sprawdził czy rzeczywiście da się pobrać i dlatego torrenty nie są usuwane za łamanie praw autorskich.
Dodał: gustavv
12.04.2024 21:11
Mi dziala bez zarzutu, warto bylo sie zarejestrowac bo płacisz raz i potem korzystasz do woli. Essa
Dodał: szewc
12.04.2024 20:11
No i tutaj bez problemu mozna pobrac, super :)) Dobrze ze strona znowu dziala bo w innych serwisach nie moglem tego znalezc, wszedzie pewnie usuwaja za prawa autorskie
Dodał: langust4
12.04.2024 06:11
Nawet na chomikuj nie moglem znalezc dzialajacej wersji a tutaj jest, dzieki wielkie <3
Dodał: amir9
12.04.2024 04:11
Warto bylo zaplacic bo i tak zaoszczedzilem kupe kasy, polecam.
Dodał: padawan
12.04.2024 04:11
jest ok, spodziewałem się czegoś więcej ale i tak daje 8/10
Dodał: leos
12.04.2024 01:11
jeśli po rejestracji wam nie zaczęło pobierać to po prostu odświeżcie stronę, mi pomogło
Dodał: disett09
12.04.2024 00:11
polecam, szybko sie pobrało
Dodał: moreno
11.04.2024 21:11
Download tak szybki, że aż byłem w szoku :O Na innych stronach jak znalazlem to było za mało seedów i nie chciało się w ogóle pobierać. Dzięki!!!
Dodał: welryb
11.04.2024 18:11
Ci co narzekają że gdzie indziej nie da sie pobrać to polecam szukać na tej stronie i tyle, tutaj prawie zawsze znajduje wszystko co potrzebne
Dodał: maverick
11.04.2024 13:11
dzieki za wstawke, szacun!!! warto bylo sie zarejestrowac bo juz sie balem ze nie pobiore
Dodał: yorki
11.04.2024 01:11
Ile ja czasu straciłem, żeby to znaleźć.. Nastepnym razem wchodzę tutaj od razu, wielkie dzieki
Dodał: rogal91
10.04.2024 19:11
Polecam. Podczas pobierania nic nie zacinało, może to wina waszego internetu
Dodał: skubi1
10.04.2024 07:11
u mnie wszystko git, chyba aktualnie to najlepsza stronka z polskimi torrentami bo jeszcze mi sie nie zdarzylo zeby cos nie dzialalo
Dodał: mietkins
10.04.2024 04:11
a mi się udało bez problemu zarejestrować, pobrać też, polecam
Dodał: biz0n
09.04.2024 23:11
Nigdzie nie da się tego pobrać, szukałem kurcze wszedzie a tutaj bez problemu :)

Dodaj komentarz