Line Rider: Freestyle
Poczekaj
30
sekund

Line Rider jest komercyjną wersją utworzonej przez Bostjana Cadeza prostej gierki wykonanej w technologii Flash. Bardzo ciężko stwierdzić do jakiego gatunku trzeba powyższy produkt, kiedyż nawet sam twórca określa własne dzieło jako bardziej „zabawkę” niż grę.
Line Rider jest komercyjną wersją utworzonej przez Bostjana Cadeza prostej gierki wykonanej w technologii Flash. Bardzo ciężko stwierdzić do jakiego gatunku trzeba powyższy produkt, kiedyż nawet sam twórca określa własne dzieło jako bardziej „zabawkę” niż grę. Za produkcję odpowiada słynące z m.in. The Bard’s Tale studio inXile Entertainment. Oryginalny Line Rider , wydany w 2006 roku, polega na narysowaniu za wsparcieą ołówka toru saneczkowego, po którym spróbuje zjechać dzielny saneczkarz. Nie mamy żadnych ograniczeń czasowych czy też określonej ilości żyć. Możemy stworzyć taką trasę, jaka jedynie przyjdzie nam do głowy. Naszym celem jest jednakże takie zaprojektowanie drogi, żeby nasza postać była w stanie dojechać aż do mety. Twórcy kontynuacji byli jednakże świadomi tego, iż świeży Line Rider musi mieć coś więcej, żeby się nieźle sprzedać. Z tej przyczyny do naszej dyspozycji oddano kilka trybów rozgrywki. Są to popularny z pierwowzoru Freestyle oraz kompletna nowość, Story Mode. W trybie opowieści przejmujemy kontrolę nad jednym z 3 bohaterów (Bosh, Chaz albo Bailey) i mamy do zrobienia około 40 zadań. W każdym z etapów musimy za wsparcieą ograniczonych narzędzi doprowadzić jednego z tych śmiałków do określonego punktu na mapie. Największą frajdę dostarcza jednakże Creation Mode, gdzie możemy dać upust naszej wyobraźni. Tutaj rozgrywka przypomina ciut Little Big Planet , ponieważ tworzymy zarówno planszę jak i zadania, które trzeba na niej wykonać. Gotowy wynik naszej pracy możemy udostępnić innym graczom przez Internet, co oznacza, że nigdy nie będziemy narzekać na małą ilość poziomów. Obsługa interfejsu za wsparcieą Wiimote albo stylusa mogłaby przysporzyć ciut kłopotów z racji trzęsących się dłoni, dlatego też wprowadzono popularne z programów graficznych narzędzia do korekty narysowanych przez nas linii. Wersje na PC oraz Wii praktycznie się nie różnią. Port na NDS jest ciut uboższy (brakuje tworzonych przez graczy clip-artów, niektórych wyników graficznych i dodatkowych opcji dotyczących rysowania), jednakże najistotniejsze fragmenty gierki są takie same na wszystkich trzech platformach.
Komentarze (najnowsze)
Dodaj komentarz