Lumino City

Lumino City torrent
Dodał: admin
Pobrano: 1564 razy

Poczekaj
30
sekund

Kondycja:
Odwiedzin: 10054
173
39
Seedów: 574
Peerów: 88

ocena 7.9 średnia
Lumino City Torrent
Producent: State of Play Games
Wydawca: State of Play Games
Kategoria: Przygodowe, elementy logiczne, eksperymentalne/artystyczne
Data wydania: 2014-12-02

Przygodowa gierka logiczna brytyjskiego studia State of Play Games, będąca bezpośrednią kontynuacją ciepło przyjętego Lume. Główną bohaterką opowieści pozostaje popularna z poprzedniej gierki Lumi, której dziadek, tutajż po tym jak został szczęśliwie ocalony, padł ofiarą porywaczy.

Lumino City to nagrodzona w 2015 roku nagrodą BAFTA gierka na platformę PC, AND i iOS, będąca sequelem Lume z 2011 roku. Za obie produkcje odpowiada brytyjska drużyna State of Play Games, mająca na swoim koncie, prócz dwóch wspomnianych już projektów, grę KAMI , a także wszelkie animacje, w tym Stigmatisation , której zadaniem była bitwa z AIDS. Fabuła. Akcja gierki zaczyna się w momencie zakończenia „jedynki”. Znana miłośnikom pierwowzoru Lumi dopiero co odzyskała własnego dziadka, a ten niemalże natychmiastowo został uprowadzony. Nie zastanawiając się długo, bohaterka wyrusza na kolejną niebezpieczną wyprawę, podczas której naszym zadaniem będzie pomóc jej uwolnić ukochanego członka rodzinki, pokonując po drodze szereg przeciwności losu. Mechanika. Produkcja reprezentuje gatunek przygodówek, przy czym kładzie wielki nacisk na fragmenty logiczne.. W trakcie przygody odwiedzamy nietypowe miasteczko i rozwiązujemy liczne łamigłówki. Musimy na przykład znaleźć przycisk, który zezwoli obrócić domek do góry nogami, pobawić się mechanizmem przesuwającym windę albo odbudować zepsute urządzenie z dostępnych części. Podczas przygody przemierzamy nie jedynie samo miasteczko, lecz także inne lokacje fantastycznego świata, w tym podniebny ogród czy też rezydencję wykutą w kamieniu. Kwestie techniczne. Najciekawszym fragmentem Lumino City jest oprawa graficzna. Twórcy, pracując przez około trzy lata, utworzyli modele budynków i postacie z papieru i kleju, a potem przenieśli je do wirtualnego świata, czego rezultatem jest niepowtarzalna grafika 2,5D..

Lumino City torrent do pobrania – polska wersja

Torrent Lumino City w całości do pobrania to produkcja naprawdę ceniona i to przez wszystkich, którzy mieli z nią do czynienia. Całość naprawdę wciąga, błyszczy doskonałością i czuć pełen profesjonalizm. Lumino City torrent download w całości po polsku powinien przypaść do gustu wszystkim tym, którzy cenią sobie takie produkcje. Nic więc dziwnego, że plik został u nas pobrany aż 1564 razy!

Pobierz Lumino City z napisami PL lub lektorem

Prawdą jest, że Lumino City za darmo to dobry przedstawiciel swojego gatunku – i nie ma tu za grosz przesady. Swoją renomę produkcja zawdzięcza wysokiej jakości i staranności na chyba każdej płaszczyźnie. Wszyscy zachwycają się głównie pierwszym wrażeniem, która w całej produkcji Lumino City pobierz na PC wypadła naprawdę znakomicie. Warto dodać, że wszystkie zalety tego tytułu zaowocowały aż 173 polubieniami. Dla porównania, kciuków w dół jest zaledwie 39, a to mówi samo za siebie. Czy na tej podstawie można zakładać, że pełna wersja Lumino City pobierz torrent na komputer jest tak chwalona dzięki super oprawie? W jakimś stopniu tak, ale to nie koniec jej zalet. Jej wydaniem zajęła się doświadczona firma, a zatem widać ogromne zainteresowanie, bo stronę odwiedziło już 10054 osób. Sami bohaterowie produkcji ocenianej na 7.9 również wyróżniają się na tle innych hitów 2014-12-02 tego gatunku. W tytule mającym 574 seedów wszystko prezentuje się świetnie. Mocną stroną Lumino City dubbing PL są oprawa audiowizualna czy też efekty specjalne. Widać gołym okiem, że tytuł jest często pobierany, bo ma aż 88 peerów – zwłaszcza gdyby porównać go z innymi produkcjami. Tak czy inaczej, to co w Lumino City download lektor PL wypadło ekstra, to nic innego jak ścieżka dźwiękowa. Muzyka State of Play Games wybornie oddaje klimat tego, co widać na ekranie, a jej realizacją zajęli się prawdziwi profesjonaliści. Jeżeli cenisz sobie soundtracki, to produkcja Lumino City napisy PL torrenty na bank cię nie zawiedzie! Imponująca fabuła, dobrze dobrana muzyka, intrygująca grafika – o czym więcej można marzyć? Download torrent Lumino City z napisami PL w całości to niemalże arcydzieło, z którym muszą zapoznać się wszyscy gatunku. Wystarczy zobaczyć raz, a tytuł pobrany przez 1564 użytkowników na pewno zostanie jedną z takich pozycji, do których co pewien czas będziesz wracał.

Gdzie pobrać torrent Lumino City bez limitu?

Zatem skąd pobrać Lumino City torrent bez konieczności rejestracji czy logowania? W naszej bazie wyszukasz tę, jak i wiele innych gier, filmów, seriali i programów ze spolszczeniem. Wyszukaj Lumino City napisy PL albo inne topowe produkcje z 2014-12-02 tego gatunku. Wystarczy mieć stabilne połączenie z siecią, nic więcej ci nie trzeba! Download Lumino City w polskim języku do wyróżnia się doskonałą fabułą oraz ścieżką dźwiękową, a to dzięki producentom State of Play Games. Tę stronę odwiedzono 10054 razy, a to chyba mówi samo za siebie. Wydawcy State of Play Games z całą drużyną wykonali ciężką pracę, a jej rezultatem jest ogromne zainteresowanie i ocena 7.9. Pobierz Lumino City pełna wersja bez limitów, bo przyciąga ona przede wszystkim interesującą historią i fascynującą oprawą wizualną. Pragniesz przekonać się o tym na własnej skórze podobnie jak 10054 użytkowników, którzy zalakowali ten torrent? Zarejestruj się na naszej stronie i pobieraj Lumino City torrenty dubbing PL już dzisiaj! Wciąż nie wiesz, czy warto pobrać Lumino City PC po polsku i to w całości? Kliknij download i przekonaj się sam! Ten hit ma niebagatela 574 seedów oraz 88 peerów, a więc pobieranie zajmie ci krótką chwilę.

Komentarze (najnowsze)

Dodał: yorki
21.04.2024 12:15
Ile ja czasu straciłem, żeby to znaleźć.. Nastepnym razem wchodzę tutaj od razu, wielkie dzieki
Dodał: welryb
21.04.2024 03:15
Ci co narzekają że gdzie indziej nie da sie pobrać to polecam szukać na tej stronie i tyle, tutaj prawie zawsze znajduje wszystko co potrzebne
Dodał: jokie00
21.04.2024 01:15
O dzięki :) Balem sie ze tego nie pobiore bo w dzisiejszych czasach to wszedzie jakieś fejki albo niedzialajace pliki. Pozdrawiam!
Dodał: porter93
20.04.2024 20:15
Pobieranie u mnie sie nie zatrzymalo jak to zwykle bywa gdy pobieram z innych takich stron. Dziena
Dodał: amir9
20.04.2024 19:15
Warto bylo zaplacic bo i tak zaoszczedzilem kupe kasy, polecam.
Dodał: leos
20.04.2024 13:15
jeśli po rejestracji wam nie zaczęło pobierać to po prostu odświeżcie stronę, mi pomogło
Dodał: oreo29
20.04.2024 08:15
Ta strona to chyba aktualnie najlepszy serwis do pobierania wszystkiego :) Powiem wam że warto zapłacić bo płacisz raz a później masz dostęp na zawsze
Dodał: maverick
20.04.2024 04:15
dzieki za wstawke, szacun!!! warto bylo sie zarejestrowac bo juz sie balem ze nie pobiore
Dodał: gerald91
19.04.2024 18:15
W dzisiejszych czasach konieczność rejestracji to już norma, nie narzekajcie... Być może nie chcą żeby ktoś sprawdził czy rzeczywiście da się pobrać i dlatego torrenty nie są usuwane za łamanie praw autorskich.
Dodał: skubi1
19.04.2024 15:15
u mnie wszystko git, chyba aktualnie to najlepsza stronka z polskimi torrentami bo jeszcze mi sie nie zdarzylo zeby cos nie dzialalo
Dodał: marceli
19.04.2024 14:15
już się bałem że nigdzie tego nie znajde, a szukałem chyba wszedzie gdzie sie da... ale polecam bo naprawde warto, mi tez szybko sie pobralo.
Dodał: szewc
18.04.2024 18:15
No i tutaj bez problemu mozna pobrac, super :)) Dobrze ze strona znowu dziala bo w innych serwisach nie moglem tego znalezc, wszedzie pewnie usuwaja za prawa autorskie
Dodał: langust4
18.04.2024 01:15
Nawet na chomikuj nie moglem znalezc dzialajacej wersji a tutaj jest, dzieki wielkie <3
Dodał: biz0n
17.04.2024 19:15
Nigdzie nie da się tego pobrać, szukałem kurcze wszedzie a tutaj bez problemu :)
Dodał: disett09
17.04.2024 14:15
polecam, szybko sie pobrało
Dodał: mietkins
17.04.2024 00:15
a mi się udało bez problemu zarejestrować, pobrać też, polecam
Dodał: esmanu
16.04.2024 22:15
W sumie nawet spoko, dzieki za wrzutke! Mam nadzieje ze bedziecie codziennie dodawac nowe rzeczy tak jak kiedys <3
Dodał: rogal91
16.04.2024 21:15
Polecam. Podczas pobierania nic nie zacinało, może to wina waszego internetu
Dodał: padawan
16.04.2024 19:15
jest ok, spodziewałem się czegoś więcej ale i tak daje 8/10
Dodał: piter18
16.04.2024 18:15
polecam wam przyzwyczajać sie do rejestrowania na tego typu stronach bo niestety teraz to juz standard, wazne ze da sie tu pobrac bez problemu. najgorzej ze teraz niektore strony oszukuja i po opłaceniu nic sie nie dostaje a potem wszyscy mysla ze kazda strona z rejestracją i opłatą to jakies oszustwo
Dodał: iron
16.04.2024 17:15
nie wiedziałem że stronka znowu działa, szkoda że czasy się zmieniły i trzeba się rejestrować, ale moim zdaniem warto
Dodał: gustavv
16.04.2024 00:15
Mi dziala bez zarzutu, warto bylo sie zarejestrowac bo płacisz raz i potem korzystasz do woli. Essa
Dodał: malutki
15.04.2024 22:15
według mnie ci co hejtują to pewnie konkurencja, bo poki co wszystko śmiga jak należy, a przynajmniej u mnie :)
Dodał: moreno
15.04.2024 22:15
Download tak szybki, że aż byłem w szoku :O Na innych stronach jak znalazlem to było za mało seedów i nie chciało się w ogóle pobierać. Dzięki!!!

Dodaj komentarz