Moonstone Island

Moonstone Island torrent
Dodał: admin
Pobrano: 1732 razy

Poczekaj
30
sekund

Kondycja:
Odwiedzin: 19376
177
42
Seedów: 427
Peerów: 11

ocena 8.3 średnia
Moonstone Island Torrent
Producent: Studio Supersoft
Wydawca: Raw Fury Games
Kategoria: Przygodowe, fantasy, turowe, sandbox, elementy RPG, 2D, karciane, top-down, symulator życia, indie, romanse
Data wydania: 2023-09-20

Gra przygodowa z fragmentami RPG i symulacji życia. W Moonstone Island przemierzamy fantastyczny świat składający się z lewitujących wysp i badamy jego sekrety, a także stawiamy czoła czyhającym na nas niebezpieczeństwom.

Moonstone Island jest grą przygodową , wzbogaconą o fragmenty RPG i symulacji życia. Produkcja została opracowana przez niezależny zespół Studio Supersoft. Fabuła. Moonstone Island zabiera nas w podróż do fantastycznego świata. W trakcie rozgrywki wcielimy się w postać, która chcąc ukończyć szkolenie alchemiczne, musi opuścić swą rodzinną wioskę i udać się w podróż po wyspach unoszących się na niebie.. Mechanika. W Moonstone Island akcję obserwujemy z lotu ptaka. Produkcja oddaje nam do dyspozycji otwarty świat , na który składa się ponad 100 wysp. Mapa jest generowana proceduralnie , co oznacza, że każda przygoda wygląda tutaj inaczej niż pozostałe. Podróżując po poszczególnych skrawkach lądu, wykonujemy różnorodne zadania oraz badamy sekrety ukryte w dziczy i lochach rozpościerających się pod powierzchnią. W przerwach od naszych wojaży możemy poświęcić się budowie i dekoracji domku oraz uprawie roślin, które są źródłem składników dla potrzebnych mikstur, a także pozwalają nam oswajać wszelkie duchy.. Te ostateczne przydają się zwłaszcza wówczas, kiedy na naszej drodze stają wrogowie. Podczas turowych walk zagrywamy karty, przy wsparcia których przyzywamy na pole potyczki różnorodne byty astralne oraz korzystamy z ich zdolności. W miarę postępów nie jedynie poszerzamy grono towarzyszących nam duchów, ale również rozwijamy swoją postać , co zezwala nam stawiać czoła coraz większym wyzwaniom. Podróżując po wyspach, poznajemy ich przyjaźnie nastawionych do nas obywateli. Gra zezwala nam nawiązywać z nimi relacje, które z czasami mogą przerodzić się w prawdziwą przyjemnieść. Prędzej czy potem należy jednakże wsiąść na pokład balonu bądź szybowca albo dosiąść miotły i udać się w podróż po innych wyspach, by poznać wszystkie cuda świata.. Kwestie techniczne. Moonstone Island posiada prostą, ale przy tym barwną i przejrzystą grafikę, wykonaną w technice pixel art. Ostatnia modyfikacja 20 września 2023

Moonstone Island torrent do pobrania – polska wersja

Torrent Moonstone Island w całości do pobrania to produkcja naprawdę ceniona i to przez wszystkich, którzy mieli z nią do czynienia. Całość naprawdę wciąga, błyszczy doskonałością i czuć pełen profesjonalizm. Moonstone Island torrent download w całości po polsku powinien przypaść do gustu wszystkim tym, którzy cenią sobie takie produkcje. Nic więc dziwnego, że plik został u nas pobrany aż 1732 razy!

Pobierz Moonstone Island z napisami PL lub lektorem

Prawdą jest, że Moonstone Island za darmo to dobry przedstawiciel swojego gatunku – i nie ma tu za grosz przesady. Swoją renomę produkcja zawdzięcza wysokiej jakości i staranności na chyba każdej płaszczyźnie. Wszyscy zachwycają się głównie pierwszym wrażeniem, która w całej produkcji Moonstone Island pobierz na PC wypadła naprawdę znakomicie. Warto dodać, że wszystkie zalety tego tytułu zaowocowały aż 177 polubieniami. Dla porównania, kciuków w dół jest zaledwie 42, a to mówi samo za siebie. Czy na tej podstawie można zakładać, że pełna wersja Moonstone Island pobierz torrent na komputer jest tak chwalona dzięki super oprawie? W jakimś stopniu tak, ale to nie koniec jej zalet. Jej wydaniem zajęła się doświadczona firma, a zatem widać ogromne zainteresowanie, bo stronę odwiedziło już 19376 osób. Sami bohaterowie produkcji ocenianej na 8.3 również wyróżniają się na tle innych hitów 2023-09-20 tego gatunku. W tytule mającym 427 seedów wszystko prezentuje się świetnie. Mocną stroną Moonstone Island dubbing PL są oprawa audiowizualna czy też efekty specjalne. Widać gołym okiem, że tytuł jest często pobierany, bo ma aż 11 peerów – zwłaszcza gdyby porównać go z innymi produkcjami. Tak czy inaczej, to co w Moonstone Island download lektor PL wypadło ekstra, to nic innego jak ścieżka dźwiękowa. Muzyka Raw Fury Games wybornie oddaje klimat tego, co widać na ekranie, a jej realizacją zajęli się prawdziwi profesjonaliści. Jeżeli cenisz sobie soundtracki, to produkcja Moonstone Island napisy PL torrenty na bank cię nie zawiedzie! Imponująca fabuła, dobrze dobrana muzyka, intrygująca grafika – o czym więcej można marzyć? Download torrent Moonstone Island z napisami PL w całości to niemalże arcydzieło, z którym muszą zapoznać się wszyscy gatunku. Wystarczy zobaczyć raz, a tytuł pobrany przez 1732 użytkowników na pewno zostanie jedną z takich pozycji, do których co pewien czas będziesz wracał.

Gdzie pobrać torrent Moonstone Island bez limitu?

Zatem skąd pobrać Moonstone Island torrent bez konieczności rejestracji czy logowania? W naszej bazie wyszukasz tę, jak i wiele innych gier, filmów, seriali i programów ze spolszczeniem. Wyszukaj Moonstone Island napisy PL albo inne topowe produkcje z 2023-09-20 tego gatunku. Wystarczy mieć stabilne połączenie z siecią, nic więcej ci nie trzeba! Download Moonstone Island w polskim języku do wyróżnia się doskonałą fabułą oraz ścieżką dźwiękową, a to dzięki producentom Studio Supersoft. Tę stronę odwiedzono 19376 razy, a to chyba mówi samo za siebie. Wydawcy Raw Fury Games z całą drużyną wykonali ciężką pracę, a jej rezultatem jest ogromne zainteresowanie i ocena 8.3. Pobierz Moonstone Island pełna wersja bez limitów, bo przyciąga ona przede wszystkim interesującą historią i fascynującą oprawą wizualną. Pragniesz przekonać się o tym na własnej skórze podobnie jak 19376 użytkowników, którzy zalakowali ten torrent? Zarejestruj się na naszej stronie i pobieraj Moonstone Island torrenty dubbing PL już dzisiaj! Wciąż nie wiesz, czy warto pobrać Moonstone Island PC po polsku i to w całości? Kliknij download i przekonaj się sam! Ten hit ma niebagatela 427 seedów oraz 11 peerów, a więc pobieranie zajmie ci krótką chwilę.

Komentarze (najnowsze)

Dodał: biz0n
24.02.2024 10:02
Nigdzie nie da się tego pobrać, szukałem kurcze wszedzie a tutaj bez problemu :)
Dodał: yorki
24.02.2024 08:02
Ile ja czasu straciłem, żeby to znaleźć.. Nastepnym razem wchodzę tutaj od razu, wielkie dzieki
Dodał: iron
24.02.2024 06:02
nie wiedziałem że stronka znowu działa, szkoda że czasy się zmieniły i trzeba się rejestrować, ale moim zdaniem warto
Dodał: jokie00
23.02.2024 19:02
O dzięki :) Balem sie ze tego nie pobiore bo w dzisiejszych czasach to wszedzie jakieś fejki albo niedzialajace pliki. Pozdrawiam!
Dodał: amir9
23.02.2024 06:02
Warto bylo zaplacic bo i tak zaoszczedzilem kupe kasy, polecam.
Dodał: malutki
22.02.2024 23:02
według mnie ci co hejtują to pewnie konkurencja, bo poki co wszystko śmiga jak należy, a przynajmniej u mnie :)
Dodał: gustavv
22.02.2024 17:02
Mi dziala bez zarzutu, warto bylo sie zarejestrowac bo płacisz raz i potem korzystasz do woli. Essa
Dodał: disett09
22.02.2024 00:02
polecam, szybko sie pobrało
Dodał: skubi1
21.02.2024 19:02
u mnie wszystko git, chyba aktualnie to najlepsza stronka z polskimi torrentami bo jeszcze mi sie nie zdarzylo zeby cos nie dzialalo
Dodał: moreno
21.02.2024 13:02
Download tak szybki, że aż byłem w szoku :O Na innych stronach jak znalazlem to było za mało seedów i nie chciało się w ogóle pobierać. Dzięki!!!
Dodał: maverick
21.02.2024 11:02
dzieki za wstawke, szacun!!! warto bylo sie zarejestrowac bo juz sie balem ze nie pobiore
Dodał: leos
21.02.2024 08:02
jeśli po rejestracji wam nie zaczęło pobierać to po prostu odświeżcie stronę, mi pomogło
Dodał: esmanu
21.02.2024 06:02
W sumie nawet spoko, dzieki za wrzutke! Mam nadzieje ze bedziecie codziennie dodawac nowe rzeczy tak jak kiedys <3
Dodał: welryb
20.02.2024 15:02
Ci co narzekają że gdzie indziej nie da sie pobrać to polecam szukać na tej stronie i tyle, tutaj prawie zawsze znajduje wszystko co potrzebne
Dodał: oreo29
20.02.2024 11:02
Ta strona to chyba aktualnie najlepszy serwis do pobierania wszystkiego :) Powiem wam że warto zapłacić bo płacisz raz a później masz dostęp na zawsze
Dodał: rogal91
20.02.2024 06:02
Polecam. Podczas pobierania nic nie zacinało, może to wina waszego internetu
Dodał: szewc
20.02.2024 04:02
No i tutaj bez problemu mozna pobrac, super :)) Dobrze ze strona znowu dziala bo w innych serwisach nie moglem tego znalezc, wszedzie pewnie usuwaja za prawa autorskie
Dodał: gerald91
20.02.2024 03:02
W dzisiejszych czasach konieczność rejestracji to już norma, nie narzekajcie... Być może nie chcą żeby ktoś sprawdził czy rzeczywiście da się pobrać i dlatego torrenty nie są usuwane za łamanie praw autorskich.
Dodał: langust4
20.02.2024 02:02
Nawet na chomikuj nie moglem znalezc dzialajacej wersji a tutaj jest, dzieki wielkie <3
Dodał: porter93
19.02.2024 19:02
Pobieranie u mnie sie nie zatrzymalo jak to zwykle bywa gdy pobieram z innych takich stron. Dziena
Dodał: padawan
19.02.2024 14:02
jest ok, spodziewałem się czegoś więcej ale i tak daje 8/10
Dodał: marceli
19.02.2024 12:02
już się bałem że nigdzie tego nie znajde, a szukałem chyba wszedzie gdzie sie da... ale polecam bo naprawde warto, mi tez szybko sie pobralo.
Dodał: mietkins
19.02.2024 03:02
a mi się udało bez problemu zarejestrować, pobrać też, polecam
Dodał: piter18
18.02.2024 19:02
polecam wam przyzwyczajać sie do rejestrowania na tego typu stronach bo niestety teraz to juz standard, wazne ze da sie tu pobrac bez problemu. najgorzej ze teraz niektore strony oszukuja i po opłaceniu nic sie nie dostaje a potem wszyscy mysla ze kazda strona z rejestracją i opłatą to jakies oszustwo

Dodaj komentarz