Mortal Kombat 11: Następstwa

Mortal Kombat 11: Następstwa torrent
Dodał: admin
Pobrano: 1664 razy

Poczekaj
30
sekund

Kondycja:
Odwiedzin: 10773
365
30
Seedów: 848
Peerów: 74

ocena 7.1 średnia
Mortal Kombat 11: Następstwa Torrent
Producent: NetherRealm Studios
Wydawca: Warner Bros. Interactive Entertainment
Kategoria: Bijatyki, na 2 osoby, 2.5D, podzielony/wspólny ekran, urban fantasy, bardzo brutalne
Data wydania: 2020-05-26

Aftermath to wielki dodatek do bijatyki Mortal Kombat 11. Rozszerzenie nie wprowadza zmian w mechanikach rozgrywki. Zamiast tego proponuje ono nową kampanię fabularną skupiającą się na Liu Kangu oraz trzy grywalne postaci.

Mortal Kombat 11: Aftermath to pierwszy olbrzymi dodatek do jedenastej części kultowej serii bijatyk. Rozszerzenie wprowadza do gierki nową kampanię fabularną, skupioną na bogu ognia Liu Kangu. Za produkcję tytułu odpowiada NetherRealm Studios. Jest to niesamodzielne DLC, zatem do działania wymaga posiadania podstawowej wersji gierki.. Fabuła. Akcja zaprezentowana w. Mortal Kombat 11: Aftermath. koncentruje się na bogu ognia Liu Kangu,. który pełni rolę opiekuna czasu i obrońcy Wymiaru Ziemskiego. Protagonista zmuszany jest zwerbować do wsparcia dwóch sprzymierzeńców, którzy pomogą mu sprostać nadchodzącemu zagrożeniu. Mechaniki. Twórcy zdecydowali się nie modyfikować mechanizmów rozgrywki. Ponownie mamy zatem do czynienia z bijatyką, która kładzie nacisk na dynamikę oraz brutalność bitew. Zamiast tego do gierki trafiła świeża zawartość.. Wraz z nową kampanią fabularną zaimplementowano trzy postacie – są to królowa porady Shokan Sheeva, bóg wiatru Fujina oraz popularny z hitów kultowy cyborg RoboCop. Kwestie techniczne. Mortal Kombat 11: Aftermath proponuje oprawę graficzną na tym samym poziomie co podstawowa odsłona gierki.

Mortal Kombat 11: Następstwa torrent do pobrania – polska wersja

Torrent Mortal Kombat 11: Następstwa w całości do pobrania to produkcja naprawdę ceniona i to przez wszystkich, którzy mieli z nią do czynienia. Całość naprawdę wciąga, błyszczy doskonałością i czuć pełen profesjonalizm. Mortal Kombat 11: Następstwa torrent download w całości po polsku powinien przypaść do gustu wszystkim tym, którzy cenią sobie takie produkcje. Nic więc dziwnego, że plik został u nas pobrany aż 1664 razy!

Pobierz Mortal Kombat 11: Następstwa z napisami PL lub lektorem

Prawdą jest, że Mortal Kombat 11: Następstwa za darmo to dobry przedstawiciel swojego gatunku – i nie ma tu za grosz przesady. Swoją renomę produkcja zawdzięcza wysokiej jakości i staranności na chyba każdej płaszczyźnie. Wszyscy zachwycają się głównie pierwszym wrażeniem, która w całej produkcji Mortal Kombat 11: Następstwa pobierz na PC wypadła naprawdę znakomicie. Warto dodać, że wszystkie zalety tego tytułu zaowocowały aż 365 polubieniami. Dla porównania, kciuków w dół jest zaledwie 30, a to mówi samo za siebie. Czy na tej podstawie można zakładać, że pełna wersja Mortal Kombat 11: Następstwa pobierz torrent na komputer jest tak chwalona dzięki super oprawie? W jakimś stopniu tak, ale to nie koniec jej zalet. Jej wydaniem zajęła się doświadczona firma, a zatem widać ogromne zainteresowanie, bo stronę odwiedziło już 10773 osób. Sami bohaterowie produkcji ocenianej na 7.1 również wyróżniają się na tle innych hitów 2020-05-26 tego gatunku. W tytule mającym 848 seedów wszystko prezentuje się świetnie. Mocną stroną Mortal Kombat 11: Następstwa dubbing PL są oprawa audiowizualna czy też efekty specjalne. Widać gołym okiem, że tytuł jest często pobierany, bo ma aż 74 peerów – zwłaszcza gdyby porównać go z innymi produkcjami. Tak czy inaczej, to co w Mortal Kombat 11: Następstwa download lektor PL wypadło ekstra, to nic innego jak ścieżka dźwiękowa. Muzyka Warner Bros. Interactive Entertainment wybornie oddaje klimat tego, co widać na ekranie, a jej realizacją zajęli się prawdziwi profesjonaliści. Jeżeli cenisz sobie soundtracki, to produkcja Mortal Kombat 11: Następstwa napisy PL torrenty na bank cię nie zawiedzie! Imponująca fabuła, dobrze dobrana muzyka, intrygująca grafika – o czym więcej można marzyć? Download torrent Mortal Kombat 11: Następstwa z napisami PL w całości to niemalże arcydzieło, z którym muszą zapoznać się wszyscy gatunku. Wystarczy zobaczyć raz, a tytuł pobrany przez 1664 użytkowników na pewno zostanie jedną z takich pozycji, do których co pewien czas będziesz wracał.

Gdzie pobrać torrent Mortal Kombat 11: Następstwa bez limitu?

Zatem skąd pobrać Mortal Kombat 11: Następstwa torrent bez konieczności rejestracji czy logowania? W naszej bazie wyszukasz tę, jak i wiele innych gier, filmów, seriali i programów ze spolszczeniem. Wyszukaj Mortal Kombat 11: Następstwa napisy PL albo inne topowe produkcje z 2020-05-26 tego gatunku. Wystarczy mieć stabilne połączenie z siecią, nic więcej ci nie trzeba! Download Mortal Kombat 11: Następstwa w polskim języku do wyróżnia się doskonałą fabułą oraz ścieżką dźwiękową, a to dzięki producentom NetherRealm Studios . Tę stronę odwiedzono 10773 razy, a to chyba mówi samo za siebie. Wydawcy Warner Bros. Interactive Entertainment z całą drużyną wykonali ciężką pracę, a jej rezultatem jest ogromne zainteresowanie i ocena 7.1. Pobierz Mortal Kombat 11: Następstwa pełna wersja bez limitów, bo przyciąga ona przede wszystkim interesującą historią i fascynującą oprawą wizualną. Pragniesz przekonać się o tym na własnej skórze podobnie jak 10773 użytkowników, którzy zalakowali ten torrent? Zarejestruj się na naszej stronie i pobieraj Mortal Kombat 11: Następstwa torrenty dubbing PL już dzisiaj! Wciąż nie wiesz, czy warto pobrać Mortal Kombat 11: Następstwa PC po polsku i to w całości? Kliknij download i przekonaj się sam! Ten hit ma niebagatela 848 seedów oraz 74 peerów, a więc pobieranie zajmie ci krótką chwilę.

Komentarze (najnowsze)

Dodał: rogal91
21.04.2024 01:38
Polecam. Podczas pobierania nic nie zacinało, może to wina waszego internetu
Dodał: mietkins
20.04.2024 20:38
a mi się udało bez problemu zarejestrować, pobrać też, polecam
Dodał: leos
20.04.2024 18:38
jeśli po rejestracji wam nie zaczęło pobierać to po prostu odświeżcie stronę, mi pomogło
Dodał: gustavv
20.04.2024 07:38
Mi dziala bez zarzutu, warto bylo sie zarejestrowac bo płacisz raz i potem korzystasz do woli. Essa
Dodał: yorki
20.04.2024 00:38
Ile ja czasu straciłem, żeby to znaleźć.. Nastepnym razem wchodzę tutaj od razu, wielkie dzieki
Dodał: szewc
19.04.2024 20:38
No i tutaj bez problemu mozna pobrac, super :)) Dobrze ze strona znowu dziala bo w innych serwisach nie moglem tego znalezc, wszedzie pewnie usuwaja za prawa autorskie
Dodał: disett09
19.04.2024 20:38
polecam, szybko sie pobrało
Dodał: padawan
19.04.2024 14:38
jest ok, spodziewałem się czegoś więcej ale i tak daje 8/10
Dodał: esmanu
19.04.2024 13:38
W sumie nawet spoko, dzieki za wrzutke! Mam nadzieje ze bedziecie codziennie dodawac nowe rzeczy tak jak kiedys <3
Dodał: langust4
19.04.2024 05:38
Nawet na chomikuj nie moglem znalezc dzialajacej wersji a tutaj jest, dzieki wielkie <3
Dodał: porter93
19.04.2024 04:38
Pobieranie u mnie sie nie zatrzymalo jak to zwykle bywa gdy pobieram z innych takich stron. Dziena
Dodał: marceli
18.04.2024 18:38
już się bałem że nigdzie tego nie znajde, a szukałem chyba wszedzie gdzie sie da... ale polecam bo naprawde warto, mi tez szybko sie pobralo.
Dodał: skubi1
18.04.2024 15:38
u mnie wszystko git, chyba aktualnie to najlepsza stronka z polskimi torrentami bo jeszcze mi sie nie zdarzylo zeby cos nie dzialalo
Dodał: amir9
18.04.2024 07:38
Warto bylo zaplacic bo i tak zaoszczedzilem kupe kasy, polecam.
Dodał: maverick
18.04.2024 06:38
dzieki za wstawke, szacun!!! warto bylo sie zarejestrowac bo juz sie balem ze nie pobiore
Dodał: welryb
17.04.2024 20:38
Ci co narzekają że gdzie indziej nie da sie pobrać to polecam szukać na tej stronie i tyle, tutaj prawie zawsze znajduje wszystko co potrzebne
Dodał: iron
17.04.2024 11:38
nie wiedziałem że stronka znowu działa, szkoda że czasy się zmieniły i trzeba się rejestrować, ale moim zdaniem warto
Dodał: jokie00
17.04.2024 09:38
O dzięki :) Balem sie ze tego nie pobiore bo w dzisiejszych czasach to wszedzie jakieś fejki albo niedzialajace pliki. Pozdrawiam!
Dodał: oreo29
17.04.2024 08:38
Ta strona to chyba aktualnie najlepszy serwis do pobierania wszystkiego :) Powiem wam że warto zapłacić bo płacisz raz a później masz dostęp na zawsze
Dodał: piter18
16.04.2024 16:38
polecam wam przyzwyczajać sie do rejestrowania na tego typu stronach bo niestety teraz to juz standard, wazne ze da sie tu pobrac bez problemu. najgorzej ze teraz niektore strony oszukuja i po opłaceniu nic sie nie dostaje a potem wszyscy mysla ze kazda strona z rejestracją i opłatą to jakies oszustwo
Dodał: malutki
16.04.2024 13:38
według mnie ci co hejtują to pewnie konkurencja, bo poki co wszystko śmiga jak należy, a przynajmniej u mnie :)
Dodał: gerald91
16.04.2024 04:38
W dzisiejszych czasach konieczność rejestracji to już norma, nie narzekajcie... Być może nie chcą żeby ktoś sprawdził czy rzeczywiście da się pobrać i dlatego torrenty nie są usuwane za łamanie praw autorskich.
Dodał: biz0n
15.04.2024 20:38
Nigdzie nie da się tego pobrać, szukałem kurcze wszedzie a tutaj bez problemu :)
Dodał: moreno
15.04.2024 12:38
Download tak szybki, że aż byłem w szoku :O Na innych stronach jak znalazlem to było za mało seedów i nie chciało się w ogóle pobierać. Dzięki!!!

Dodaj komentarz