Naruto: Ultimate Ninja Storm

Naruto: Ultimate Ninja Storm torrent
Dodał: admin
Pobrano: 1576 razy

Poczekaj
30
sekund

Kondycja:
Odwiedzin: 19519
808
46
Seedów: 658
Peerów: 66

ocena 8.5 średnia
Naruto: Ultimate Ninja Storm Torrent
Producent: Cyberconnect2
Wydawca: Bandai Namco Entertainment
Kategoria: Bijatyki, seriale animowane, ninja, manga i anime, Naruto
Data wydania: 2017-08-25

Osadzona w uniwersum sławnej mangi i anime Masashiego Kishimoto trójwymiarowa bijatyka autorstwa japońskiego studia Cyberconnect2.

Naruto: Ultimate Ninja Storm to debiut wyjątkowo sławnego bohatera anime na konsoli PlayStation 3, po niemal dziewięciu latach udostępniony również użytkownikom pecetów oraz konsol PlayStation 4 i Xbox One. Za opracowanie gierki odpowiada CyberConnect2, deweloper, który na swym koncie posiada dużo tytułów z Naruto w roli najważniejszej. Naruto: Ultimate Ninja Storm. to bijatyka, a jej trzonem są pojedynki jeden na jednego. Do dyspozycji gracza oddano 25 bohaterów i szereg rozległych aren.. Twórcy programu podeszli do jego realizacji z wieloma niecodziennymi zamysłami, dzięki którym odznacza się on szczególną oryginalnością. Przed przystąpieniem do pojedynku mamy możliwość wyboru trzech wojaków: lidera i dwóch wspomagających. W rolę lidera wciela się sam gracz, mając nad nim pełną kontrolę. Support characters (dwaj dodatkowi ninja) pozostają pod komendą komputera, a gracz może tylko odpowiadać za ich przywoływanie. Wygląd walk na pierwszy rzut oka nie przypomina zwyczajnych bijatyk, a to za sprawą zmienionej mechaniki. O ile w przypadku klasycznych przedstawicieli gatunku dwaj wojacy skierowani są do siebie twarzą, stojąc na jednej linii, o tyle w Ultimate Ninja Storm wojacy rozbiegają się po całej arenie. Kamera, szybko poruszając się, zawsze pokazuje obu walczących, przez co grając w kooperacji nie zobaczymy podzielonego ekranu. Każdy z udostępnionych bohaterów posiada odmienny styl oraz własną gamę ataków specjalnych. Uruchamiając ultimate jutsu na ekranie zjawi się krótka scenka z mini grą. Jeśli podczas animacji gracz atakowany wygra zręcznościowy pojedynek, prędko wciskając wskazane guziki, uniknie obrażeń. Pisząc o atakach specjalnych warto wspomnieć o tzw. przebudzeniu, czyli możliwości przeobrażenia bohatera. Opcja ta zjawia się wtedy, kiedy bohater posiada ostateczny pasek życia. Za jej sprawą uzyskujemy wzmocnienie bądź, w przypadku niektórych bohaterów, całkowite przemiana z świeżymi combosami i animacjami ultimate jutsu. Poza starciami w gierce znajduje się również tryb fabularny (story mode). , czyli możliwość ukończenia blisko 100 misji i poznania historii z pierwszych 126 rozdziałów telewizyjnego pierwowzoru. Jest to wyjątkowa gratka nie jedynie dla wielbicieli miniserialu, lecz również dla tych, którzy pragną stoczyć epickie potyczki z olbrzymimi bossami. W trakcie brania udziału w udostępnionej historii dostaniemy możliwość przeczesywania w pełni trójwymiarowej wioski, z której pochodzi Naruto. Grafika, dzięki możliwościom nowoczesnych platform, zezwoliła na odwzorowanie japońskiego anime w skali najbliższej 1:1. Zarówno bohaterowie, jak i otoczenie odznaczają się niezwykłą pieczołowitością, dzięki dlaczego grając, doświadczymy podobnych emocji, które towarzyszą widzom miniserialu telewizyjnemu.

Naruto: Ultimate Ninja Storm torrent do pobrania – polska wersja

Torrent Naruto: Ultimate Ninja Storm w całości do pobrania to produkcja naprawdę ceniona i to przez wszystkich, którzy mieli z nią do czynienia. Całość naprawdę wciąga, błyszczy doskonałością i czuć pełen profesjonalizm. Naruto: Ultimate Ninja Storm torrent download w całości po polsku powinien przypaść do gustu wszystkim tym, którzy cenią sobie takie produkcje. Nic więc dziwnego, że plik został u nas pobrany aż 1576 razy!

Pobierz Naruto: Ultimate Ninja Storm z napisami PL lub lektorem

Prawdą jest, że Naruto: Ultimate Ninja Storm za darmo to dobry przedstawiciel swojego gatunku – i nie ma tu za grosz przesady. Swoją renomę produkcja zawdzięcza wysokiej jakości i staranności na chyba każdej płaszczyźnie. Wszyscy zachwycają się głównie pierwszym wrażeniem, która w całej produkcji Naruto: Ultimate Ninja Storm pobierz na PC wypadła naprawdę znakomicie. Warto dodać, że wszystkie zalety tego tytułu zaowocowały aż 808 polubieniami. Dla porównania, kciuków w dół jest zaledwie 46, a to mówi samo za siebie. Czy na tej podstawie można zakładać, że pełna wersja Naruto: Ultimate Ninja Storm pobierz torrent na komputer jest tak chwalona dzięki super oprawie? W jakimś stopniu tak, ale to nie koniec jej zalet. Jej wydaniem zajęła się doświadczona firma, a zatem widać ogromne zainteresowanie, bo stronę odwiedziło już 19519 osób. Sami bohaterowie produkcji ocenianej na 8.5 również wyróżniają się na tle innych hitów 2017-08-25 tego gatunku. W tytule mającym 658 seedów wszystko prezentuje się świetnie. Mocną stroną Naruto: Ultimate Ninja Storm dubbing PL są oprawa audiowizualna czy też efekty specjalne. Widać gołym okiem, że tytuł jest często pobierany, bo ma aż 66 peerów – zwłaszcza gdyby porównać go z innymi produkcjami. Tak czy inaczej, to co w Naruto: Ultimate Ninja Storm download lektor PL wypadło ekstra, to nic innego jak ścieżka dźwiękowa. Muzyka Bandai Namco Entertainment wybornie oddaje klimat tego, co widać na ekranie, a jej realizacją zajęli się prawdziwi profesjonaliści. Jeżeli cenisz sobie soundtracki, to produkcja Naruto: Ultimate Ninja Storm napisy PL torrenty na bank cię nie zawiedzie! Imponująca fabuła, dobrze dobrana muzyka, intrygująca grafika – o czym więcej można marzyć? Download torrent Naruto: Ultimate Ninja Storm z napisami PL w całości to niemalże arcydzieło, z którym muszą zapoznać się wszyscy gatunku. Wystarczy zobaczyć raz, a tytuł pobrany przez 1576 użytkowników na pewno zostanie jedną z takich pozycji, do których co pewien czas będziesz wracał.

Gdzie pobrać torrent Naruto: Ultimate Ninja Storm bez limitu?

Zatem skąd pobrać Naruto: Ultimate Ninja Storm torrent bez konieczności rejestracji czy logowania? W naszej bazie wyszukasz tę, jak i wiele innych gier, filmów, seriali i programów ze spolszczeniem. Wyszukaj Naruto: Ultimate Ninja Storm napisy PL albo inne topowe produkcje z 2017-08-25 tego gatunku. Wystarczy mieć stabilne połączenie z siecią, nic więcej ci nie trzeba! Download Naruto: Ultimate Ninja Storm w polskim języku do wyróżnia się doskonałą fabułą oraz ścieżką dźwiękową, a to dzięki producentom Cyberconnect2. Tę stronę odwiedzono 19519 razy, a to chyba mówi samo za siebie. Wydawcy Bandai Namco Entertainment z całą drużyną wykonali ciężką pracę, a jej rezultatem jest ogromne zainteresowanie i ocena 8.5. Pobierz Naruto: Ultimate Ninja Storm pełna wersja bez limitów, bo przyciąga ona przede wszystkim interesującą historią i fascynującą oprawą wizualną. Pragniesz przekonać się o tym na własnej skórze podobnie jak 19519 użytkowników, którzy zalakowali ten torrent? Zarejestruj się na naszej stronie i pobieraj Naruto: Ultimate Ninja Storm torrenty dubbing PL już dzisiaj! Wciąż nie wiesz, czy warto pobrać Naruto: Ultimate Ninja Storm PC po polsku i to w całości? Kliknij download i przekonaj się sam! Ten hit ma niebagatela 658 seedów oraz 66 peerów, a więc pobieranie zajmie ci krótką chwilę.

Komentarze (najnowsze)

Dodał: iron
21.04.2024 01:38
nie wiedziałem że stronka znowu działa, szkoda że czasy się zmieniły i trzeba się rejestrować, ale moim zdaniem warto
Dodał: rogal91
21.04.2024 00:38
Polecam. Podczas pobierania nic nie zacinało, może to wina waszego internetu
Dodał: maverick
20.04.2024 17:38
dzieki za wstawke, szacun!!! warto bylo sie zarejestrowac bo juz sie balem ze nie pobiore
Dodał: leos
19.04.2024 21:38
jeśli po rejestracji wam nie zaczęło pobierać to po prostu odświeżcie stronę, mi pomogło
Dodał: padawan
19.04.2024 14:38
jest ok, spodziewałem się czegoś więcej ale i tak daje 8/10
Dodał: szewc
19.04.2024 07:38
No i tutaj bez problemu mozna pobrac, super :)) Dobrze ze strona znowu dziala bo w innych serwisach nie moglem tego znalezc, wszedzie pewnie usuwaja za prawa autorskie
Dodał: yorki
18.04.2024 23:38
Ile ja czasu straciłem, żeby to znaleźć.. Nastepnym razem wchodzę tutaj od razu, wielkie dzieki
Dodał: esmanu
18.04.2024 14:38
W sumie nawet spoko, dzieki za wrzutke! Mam nadzieje ze bedziecie codziennie dodawac nowe rzeczy tak jak kiedys <3
Dodał: jokie00
18.04.2024 13:38
O dzięki :) Balem sie ze tego nie pobiore bo w dzisiejszych czasach to wszedzie jakieś fejki albo niedzialajace pliki. Pozdrawiam!
Dodał: malutki
18.04.2024 06:38
według mnie ci co hejtują to pewnie konkurencja, bo poki co wszystko śmiga jak należy, a przynajmniej u mnie :)
Dodał: moreno
18.04.2024 03:38
Download tak szybki, że aż byłem w szoku :O Na innych stronach jak znalazlem to było za mało seedów i nie chciało się w ogóle pobierać. Dzięki!!!
Dodał: marceli
17.04.2024 22:38
już się bałem że nigdzie tego nie znajde, a szukałem chyba wszedzie gdzie sie da... ale polecam bo naprawde warto, mi tez szybko sie pobralo.
Dodał: biz0n
17.04.2024 07:38
Nigdzie nie da się tego pobrać, szukałem kurcze wszedzie a tutaj bez problemu :)
Dodał: disett09
17.04.2024 06:38
polecam, szybko sie pobrało
Dodał: piter18
17.04.2024 02:38
polecam wam przyzwyczajać sie do rejestrowania na tego typu stronach bo niestety teraz to juz standard, wazne ze da sie tu pobrac bez problemu. najgorzej ze teraz niektore strony oszukuja i po opłaceniu nic sie nie dostaje a potem wszyscy mysla ze kazda strona z rejestracją i opłatą to jakies oszustwo
Dodał: porter93
17.04.2024 00:38
Pobieranie u mnie sie nie zatrzymalo jak to zwykle bywa gdy pobieram z innych takich stron. Dziena
Dodał: gustavv
16.04.2024 23:38
Mi dziala bez zarzutu, warto bylo sie zarejestrowac bo płacisz raz i potem korzystasz do woli. Essa
Dodał: skubi1
16.04.2024 20:38
u mnie wszystko git, chyba aktualnie to najlepsza stronka z polskimi torrentami bo jeszcze mi sie nie zdarzylo zeby cos nie dzialalo
Dodał: langust4
16.04.2024 14:38
Nawet na chomikuj nie moglem znalezc dzialajacej wersji a tutaj jest, dzieki wielkie <3
Dodał: mietkins
16.04.2024 14:38
a mi się udało bez problemu zarejestrować, pobrać też, polecam
Dodał: gerald91
16.04.2024 06:38
W dzisiejszych czasach konieczność rejestracji to już norma, nie narzekajcie... Być może nie chcą żeby ktoś sprawdził czy rzeczywiście da się pobrać i dlatego torrenty nie są usuwane za łamanie praw autorskich.
Dodał: amir9
16.04.2024 04:38
Warto bylo zaplacic bo i tak zaoszczedzilem kupe kasy, polecam.
Dodał: welryb
15.04.2024 17:38
Ci co narzekają że gdzie indziej nie da sie pobrać to polecam szukać na tej stronie i tyle, tutaj prawie zawsze znajduje wszystko co potrzebne
Dodał: oreo29
15.04.2024 14:38
Ta strona to chyba aktualnie najlepszy serwis do pobierania wszystkiego :) Powiem wam że warto zapłacić bo płacisz raz a później masz dostęp na zawsze

Dodaj komentarz