Tales of Spark

Tales of Spark torrent
Dodał: admin
Pobrano: 1384 razy

Poczekaj
30
sekund

Kondycja:
Odwiedzin: 13605
885
30
Seedów: 233
Peerów: 44

ocena 7.2 średnia
Tales of Spark Torrent
Producent: Ice and Fire Studio
Wydawca: Ice and Fire Studio
Kategoria: RPG, fantasy, hack'and'slash, widok izometryczny, mitologia, indie, Chiny, RPG akcji
Data wydania: 2025-01-02

Izometryczny hack’n’slash z otwartym światem, w którym trafiamy do zainspirowanej mitologią wersji Chin z czasów dynastii Tang. Tales of Spark utrzymano w stylu wuxia; w trakcie zabawy wcielimy się w superbohatera, od którego poczynań zależy los całego świata.

Tales of Spark. jest produkcją typu. hack’n’slash , utrzymaną w stylu wuxia.. Jest to termin pochodzący z języka chińskiego, używany w kontekście opowieści o bohaterach należących do wyższych klas społecznych i dysponujących nadnaturalnymi umiejętnościami. Produkcja została opracowana przez niezależny zespół Ice and Fire Isle Studio. Fabuła. Tales of Spark. przenosi nas do fantastycznej wersji Chin z czasów panowania dynastii Tang (lata 618-907), zainspirowanej tamtejszą mitologią.. Wiszące nad nimi niebiosa podtrzymuje góra Buzhou, która w trakcie jednego z boskich konfliktów został prawie doszczętnie zdemolowana. Podczas jej odbudowy powstały cztery nadludzkie iskry żywiołów – ognia, grzmotu, zimna i trucizny – które zostały rozmieszczone w czterech odległych zakątkach świata. Legenda głosi, że ten, kto zdoła zebrać je wszystkie, posiądzie niewyobrażalną moc, przez co na przestrzeni lat wszelkie siły ostrzyły sobie na nie zęby. Głównym bohaterem gierki jest Yuwen Jingzhe z Sekty Kunlun. Gdy w jego szkole pojawiła się wiedźma MangZi, przynosząc wieści o niepokojach na granicy, protagonista zostaje wyznaczony przez przywódcę do zbadania sprawy.. W ten sposób Yuwen wplątuje się w intrygę gigantycznego kalibru, od której będą zależeć dzieje całego świata. Mechanika. W Tales of Spark akcję obserwujemy w widoku izometrycznym. Produkcja oddaje nam do dyspozycji rozległy,. otwarty świat , w którym znajdziemy malownicze doliny, ośnieżone szczyty gór oraz piaszczystą pustynię, a także rozległe podziemia. Przemierzając te lokacje (na piechotę albo na grzbiecie rumaka), realizujemy różnorodne. zadania i mierzymy się z zastępami przeciwników.. Podczas szybkich bitew robimy użytek z szerokiego wachlarza broni (białej oraz palnej), a także z magii i rozmaitych umiejętności bojowych. Oprócz szeregowych nieprzyjaciół, na naszej drodze stają potężni bossowie. W miarę postępów rozwijamy postać , poznając nowe umiejętności i ulepszając już posiadane, a także zdobywając coraz lepszy sprzęt. Ponadto zgromadzone wyposażenie można ulepszać przy wsparcia kamieni jadeitowych. Ostatnia modyfikacja 5 lutego 2024

Tales of Spark torrent do pobrania – polska wersja

Torrent Tales of Spark w całości do pobrania to produkcja naprawdę ceniona i to przez wszystkich, którzy mieli z nią do czynienia. Całość naprawdę wciąga, błyszczy doskonałością i czuć pełen profesjonalizm. Tales of Spark torrent download w całości po polsku powinien przypaść do gustu wszystkim tym, którzy cenią sobie takie produkcje. Nic więc dziwnego, że plik został u nas pobrany aż 1384 razy!

Pobierz Tales of Spark z napisami PL lub lektorem

Prawdą jest, że Tales of Spark za darmo to dobry przedstawiciel swojego gatunku – i nie ma tu za grosz przesady. Swoją renomę produkcja zawdzięcza wysokiej jakości i staranności na chyba każdej płaszczyźnie. Wszyscy zachwycają się głównie pierwszym wrażeniem, która w całej produkcji Tales of Spark pobierz na PC wypadła naprawdę znakomicie. Warto dodać, że wszystkie zalety tego tytułu zaowocowały aż 885 polubieniami. Dla porównania, kciuków w dół jest zaledwie 30, a to mówi samo za siebie. Czy na tej podstawie można zakładać, że pełna wersja Tales of Spark pobierz torrent na komputer jest tak chwalona dzięki super oprawie? W jakimś stopniu tak, ale to nie koniec jej zalet. Jej wydaniem zajęła się doświadczona firma, a zatem widać ogromne zainteresowanie, bo stronę odwiedziło już 13605 osób. Sami bohaterowie produkcji ocenianej na 7.2 również wyróżniają się na tle innych hitów 2025-01-02 tego gatunku. W tytule mającym 233 seedów wszystko prezentuje się świetnie. Mocną stroną Tales of Spark dubbing PL są oprawa audiowizualna czy też efekty specjalne. Widać gołym okiem, że tytuł jest często pobierany, bo ma aż 44 peerów – zwłaszcza gdyby porównać go z innymi produkcjami. Tak czy inaczej, to co w Tales of Spark download lektor PL wypadło ekstra, to nic innego jak ścieżka dźwiękowa. Muzyka Ice and Fire Studio wybornie oddaje klimat tego, co widać na ekranie, a jej realizacją zajęli się prawdziwi profesjonaliści. Jeżeli cenisz sobie soundtracki, to produkcja Tales of Spark napisy PL torrenty na bank cię nie zawiedzie! Imponująca fabuła, dobrze dobrana muzyka, intrygująca grafika – o czym więcej można marzyć? Download torrent Tales of Spark z napisami PL w całości to niemalże arcydzieło, z którym muszą zapoznać się wszyscy gatunku. Wystarczy zobaczyć raz, a tytuł pobrany przez 1384 użytkowników na pewno zostanie jedną z takich pozycji, do których co pewien czas będziesz wracał.

Gdzie pobrać torrent Tales of Spark bez limitu?

Zatem skąd pobrać Tales of Spark torrent bez konieczności rejestracji czy logowania? W naszej bazie wyszukasz tę, jak i wiele innych gier, filmów, seriali i programów ze spolszczeniem. Wyszukaj Tales of Spark napisy PL albo inne topowe produkcje z 2025-01-02 tego gatunku. Wystarczy mieć stabilne połączenie z siecią, nic więcej ci nie trzeba! Download Tales of Spark w polskim języku do wyróżnia się doskonałą fabułą oraz ścieżką dźwiękową, a to dzięki producentom Ice and Fire Studio. Tę stronę odwiedzono 13605 razy, a to chyba mówi samo za siebie. Wydawcy Ice and Fire Studio z całą drużyną wykonali ciężką pracę, a jej rezultatem jest ogromne zainteresowanie i ocena 7.2. Pobierz Tales of Spark pełna wersja bez limitów, bo przyciąga ona przede wszystkim interesującą historią i fascynującą oprawą wizualną. Pragniesz przekonać się o tym na własnej skórze podobnie jak 13605 użytkowników, którzy zalakowali ten torrent? Zarejestruj się na naszej stronie i pobieraj Tales of Spark torrenty dubbing PL już dzisiaj! Wciąż nie wiesz, czy warto pobrać Tales of Spark PC po polsku i to w całości? Kliknij download i przekonaj się sam! Ten hit ma niebagatela 233 seedów oraz 44 peerów, a więc pobieranie zajmie ci krótką chwilę.

Komentarze (najnowsze)

Dodał: rogal91
25.02.2024 05:02
Polecam. Podczas pobierania nic nie zacinało, może to wina waszego internetu
Dodał: gerald91
25.02.2024 01:02
W dzisiejszych czasach konieczność rejestracji to już norma, nie narzekajcie... Być może nie chcą żeby ktoś sprawdził czy rzeczywiście da się pobrać i dlatego torrenty nie są usuwane za łamanie praw autorskich.
Dodał: welryb
25.02.2024 00:02
Ci co narzekają że gdzie indziej nie da sie pobrać to polecam szukać na tej stronie i tyle, tutaj prawie zawsze znajduje wszystko co potrzebne
Dodał: yorki
24.02.2024 17:02
Ile ja czasu straciłem, żeby to znaleźć.. Nastepnym razem wchodzę tutaj od razu, wielkie dzieki
Dodał: porter93
24.02.2024 00:02
Pobieranie u mnie sie nie zatrzymalo jak to zwykle bywa gdy pobieram z innych takich stron. Dziena
Dodał: disett09
23.02.2024 23:02
polecam, szybko sie pobrało
Dodał: amir9
23.02.2024 20:02
Warto bylo zaplacic bo i tak zaoszczedzilem kupe kasy, polecam.
Dodał: gustavv
23.02.2024 14:02
Mi dziala bez zarzutu, warto bylo sie zarejestrowac bo płacisz raz i potem korzystasz do woli. Essa
Dodał: szewc
23.02.2024 14:02
No i tutaj bez problemu mozna pobrac, super :)) Dobrze ze strona znowu dziala bo w innych serwisach nie moglem tego znalezc, wszedzie pewnie usuwaja za prawa autorskie
Dodał: biz0n
23.02.2024 07:02
Nigdzie nie da się tego pobrać, szukałem kurcze wszedzie a tutaj bez problemu :)
Dodał: esmanu
23.02.2024 00:02
W sumie nawet spoko, dzieki za wrzutke! Mam nadzieje ze bedziecie codziennie dodawac nowe rzeczy tak jak kiedys <3
Dodał: moreno
23.02.2024 00:02
Download tak szybki, że aż byłem w szoku :O Na innych stronach jak znalazlem to było za mało seedów i nie chciało się w ogóle pobierać. Dzięki!!!
Dodał: iron
22.02.2024 23:02
nie wiedziałem że stronka znowu działa, szkoda że czasy się zmieniły i trzeba się rejestrować, ale moim zdaniem warto
Dodał: maverick
22.02.2024 23:02
dzieki za wstawke, szacun!!! warto bylo sie zarejestrowac bo juz sie balem ze nie pobiore
Dodał: piter18
22.02.2024 21:02
polecam wam przyzwyczajać sie do rejestrowania na tego typu stronach bo niestety teraz to juz standard, wazne ze da sie tu pobrac bez problemu. najgorzej ze teraz niektore strony oszukuja i po opłaceniu nic sie nie dostaje a potem wszyscy mysla ze kazda strona z rejestracją i opłatą to jakies oszustwo
Dodał: jokie00
22.02.2024 09:02
O dzięki :) Balem sie ze tego nie pobiore bo w dzisiejszych czasach to wszedzie jakieś fejki albo niedzialajace pliki. Pozdrawiam!
Dodał: marceli
22.02.2024 05:02
już się bałem że nigdzie tego nie znajde, a szukałem chyba wszedzie gdzie sie da... ale polecam bo naprawde warto, mi tez szybko sie pobralo.
Dodał: oreo29
22.02.2024 03:02
Ta strona to chyba aktualnie najlepszy serwis do pobierania wszystkiego :) Powiem wam że warto zapłacić bo płacisz raz a później masz dostęp na zawsze
Dodał: leos
21.02.2024 18:02
jeśli po rejestracji wam nie zaczęło pobierać to po prostu odświeżcie stronę, mi pomogło
Dodał: langust4
21.02.2024 09:02
Nawet na chomikuj nie moglem znalezc dzialajacej wersji a tutaj jest, dzieki wielkie <3
Dodał: malutki
20.02.2024 16:02
według mnie ci co hejtują to pewnie konkurencja, bo poki co wszystko śmiga jak należy, a przynajmniej u mnie :)
Dodał: skubi1
20.02.2024 15:02
u mnie wszystko git, chyba aktualnie to najlepsza stronka z polskimi torrentami bo jeszcze mi sie nie zdarzylo zeby cos nie dzialalo
Dodał: mietkins
20.02.2024 15:02
a mi się udało bez problemu zarejestrować, pobrać też, polecam
Dodał: padawan
20.02.2024 10:02
jest ok, spodziewałem się czegoś więcej ale i tak daje 8/10

Dodaj komentarz