The Legend of Beowulf

The Legend of Beowulf torrent
Dodał: admin
Pobrano: 1097 razy

Poczekaj
30
sekund

Kondycja:
Odwiedzin: 18981
870
32
Seedów: 493
Peerów: 60

ocena 7.4 średnia
The Legend of Beowulf Torrent
Producent: JetDogs Studios
Wydawca: Noviy Disk
Kategoria: Zręcznościowe
Data wydania: 2007-12-06

The Legend of Beowulf to adresowana głównie do najmłodszych odbiorców przygodowa gierka akcji, wyprodukowana przez studio deweloperskie JetDogs. Fabuła produkcji bazuje na słynnym nordyckimi micie.

The Legend of Beowulf jest przygodową grą akcji, którą opracowano w najistotniejszej mierze z myślą o najmłodszych sympatykach elektronicznej rozrywki. Wątek fabularny omawianej produkcji w luźny sposób nawiązuje do znanego poematu opowiadającego o perypetiach tytułowego skandynawskiego wojaka. Młodego gracza uraczono bardziej przystępną adaptacją tego dzieła, skupiając się na ukazaniu wybranych wydarzeń podanych w baśniowej formie. Akcja gierki rozgrywa się w VI wieku naszej ery, a sterowana przez nas postać w początkowej fazie rozgrywki koncentruje własne wysiłki na zlokalizowaniu i pokonaniu bestii zwanej Grendelem. W dalszej fazie zabawy, już po oficjalnej koronacji Beowulfa na króla Danii, musimy zaś stawić czoła mamie pokonanego stwora. W trakcie właściwej rozgrywki sterujemy bezpośrednio postacią Beowulfa, zajmując się przemierzaniem różnorodnych krain i eliminowaniem humorystycznie wykonanych przeciwników. Na drodze tytułowego wojaka stają przede wszystkim niedźwiedzie, choć niektóre misje zakładają też pomiędzy innymi staczanie zaciętych bojów z potężnymi walkiriami. W przerwach między następnymi starciami rozwiązujemy łatwe zagadki i przystępujemy do wielu interesujących mini-gierek. Akcja The Legend of Beowulf rozgrywa się w trójwymiarowym środowisku, które w zależności od wybranego etapu, może być obserwowane z wielu przeróżnych ujęć kamery. Na uwagę zasługują humorystyczne scenki przerywnikowe z udziałem Beowulfa oraz innych bohaterów opowieści.

The Legend of Beowulf torrent do pobrania – polska wersja

Torrent The Legend of Beowulf w całości do pobrania to produkcja naprawdę ceniona i to przez wszystkich, którzy mieli z nią do czynienia. Całość naprawdę wciąga, błyszczy doskonałością i czuć pełen profesjonalizm. The Legend of Beowulf torrent download w całości po polsku powinien przypaść do gustu wszystkim tym, którzy cenią sobie takie produkcje. Nic więc dziwnego, że plik został u nas pobrany aż 1097 razy!

Pobierz The Legend of Beowulf z napisami PL lub lektorem

Prawdą jest, że The Legend of Beowulf za darmo to dobry przedstawiciel swojego gatunku – i nie ma tu za grosz przesady. Swoją renomę produkcja zawdzięcza wysokiej jakości i staranności na chyba każdej płaszczyźnie. Wszyscy zachwycają się głównie pierwszym wrażeniem, która w całej produkcji The Legend of Beowulf pobierz na PC wypadła naprawdę znakomicie. Warto dodać, że wszystkie zalety tego tytułu zaowocowały aż 870 polubieniami. Dla porównania, kciuków w dół jest zaledwie 32, a to mówi samo za siebie. Czy na tej podstawie można zakładać, że pełna wersja The Legend of Beowulf pobierz torrent na komputer jest tak chwalona dzięki super oprawie? W jakimś stopniu tak, ale to nie koniec jej zalet. Jej wydaniem zajęła się doświadczona firma, a zatem widać ogromne zainteresowanie, bo stronę odwiedziło już 18981 osób. Sami bohaterowie produkcji ocenianej na 7.4 również wyróżniają się na tle innych hitów 2007-12-06 tego gatunku. W tytule mającym 493 seedów wszystko prezentuje się świetnie. Mocną stroną The Legend of Beowulf dubbing PL są oprawa audiowizualna czy też efekty specjalne. Widać gołym okiem, że tytuł jest często pobierany, bo ma aż 60 peerów – zwłaszcza gdyby porównać go z innymi produkcjami. Tak czy inaczej, to co w The Legend of Beowulf download lektor PL wypadło ekstra, to nic innego jak ścieżka dźwiękowa. Muzyka Noviy Disk wybornie oddaje klimat tego, co widać na ekranie, a jej realizacją zajęli się prawdziwi profesjonaliści. Jeżeli cenisz sobie soundtracki, to produkcja The Legend of Beowulf napisy PL torrenty na bank cię nie zawiedzie! Imponująca fabuła, dobrze dobrana muzyka, intrygująca grafika – o czym więcej można marzyć? Download torrent The Legend of Beowulf z napisami PL w całości to niemalże arcydzieło, z którym muszą zapoznać się wszyscy gatunku. Wystarczy zobaczyć raz, a tytuł pobrany przez 1097 użytkowników na pewno zostanie jedną z takich pozycji, do których co pewien czas będziesz wracał.

Gdzie pobrać torrent The Legend of Beowulf bez limitu?

Zatem skąd pobrać The Legend of Beowulf torrent bez konieczności rejestracji czy logowania? W naszej bazie wyszukasz tę, jak i wiele innych gier, filmów, seriali i programów ze spolszczeniem. Wyszukaj The Legend of Beowulf napisy PL albo inne topowe produkcje z 2007-12-06 tego gatunku. Wystarczy mieć stabilne połączenie z siecią, nic więcej ci nie trzeba! Download The Legend of Beowulf w polskim języku do wyróżnia się doskonałą fabułą oraz ścieżką dźwiękową, a to dzięki producentom JetDogs Studios. Tę stronę odwiedzono 18981 razy, a to chyba mówi samo za siebie. Wydawcy Noviy Disk z całą drużyną wykonali ciężką pracę, a jej rezultatem jest ogromne zainteresowanie i ocena 7.4. Pobierz The Legend of Beowulf pełna wersja bez limitów, bo przyciąga ona przede wszystkim interesującą historią i fascynującą oprawą wizualną. Pragniesz przekonać się o tym na własnej skórze podobnie jak 18981 użytkowników, którzy zalakowali ten torrent? Zarejestruj się na naszej stronie i pobieraj The Legend of Beowulf torrenty dubbing PL już dzisiaj! Wciąż nie wiesz, czy warto pobrać The Legend of Beowulf PC po polsku i to w całości? Kliknij download i przekonaj się sam! Ten hit ma niebagatela 493 seedów oraz 60 peerów, a więc pobieranie zajmie ci krótką chwilę.

Komentarze (najnowsze)

Dodał: biz0n
29.02.2024 15:14
Nigdzie nie da się tego pobrać, szukałem kurcze wszedzie a tutaj bez problemu :)
Dodał: esmanu
29.02.2024 11:14
W sumie nawet spoko, dzieki za wrzutke! Mam nadzieje ze bedziecie codziennie dodawac nowe rzeczy tak jak kiedys <3
Dodał: leos
29.02.2024 10:14
jeśli po rejestracji wam nie zaczęło pobierać to po prostu odświeżcie stronę, mi pomogło
Dodał: gerald91
29.02.2024 07:14
W dzisiejszych czasach konieczność rejestracji to już norma, nie narzekajcie... Być może nie chcą żeby ktoś sprawdził czy rzeczywiście da się pobrać i dlatego torrenty nie są usuwane za łamanie praw autorskich.
Dodał: porter93
28.02.2024 20:14
Pobieranie u mnie sie nie zatrzymalo jak to zwykle bywa gdy pobieram z innych takich stron. Dziena
Dodał: piter18
27.02.2024 20:14
polecam wam przyzwyczajać sie do rejestrowania na tego typu stronach bo niestety teraz to juz standard, wazne ze da sie tu pobrac bez problemu. najgorzej ze teraz niektore strony oszukuja i po opłaceniu nic sie nie dostaje a potem wszyscy mysla ze kazda strona z rejestracją i opłatą to jakies oszustwo
Dodał: rogal91
27.02.2024 13:14
Polecam. Podczas pobierania nic nie zacinało, może to wina waszego internetu
Dodał: amir9
27.02.2024 11:14
Warto bylo zaplacic bo i tak zaoszczedzilem kupe kasy, polecam.
Dodał: malutki
27.02.2024 07:14
według mnie ci co hejtują to pewnie konkurencja, bo poki co wszystko śmiga jak należy, a przynajmniej u mnie :)
Dodał: skubi1
26.02.2024 17:14
u mnie wszystko git, chyba aktualnie to najlepsza stronka z polskimi torrentami bo jeszcze mi sie nie zdarzylo zeby cos nie dzialalo
Dodał: maverick
26.02.2024 10:14
dzieki za wstawke, szacun!!! warto bylo sie zarejestrowac bo juz sie balem ze nie pobiore
Dodał: gustavv
26.02.2024 07:14
Mi dziala bez zarzutu, warto bylo sie zarejestrowac bo płacisz raz i potem korzystasz do woli. Essa
Dodał: padawan
26.02.2024 07:14
jest ok, spodziewałem się czegoś więcej ale i tak daje 8/10
Dodał: marceli
25.02.2024 16:14
już się bałem że nigdzie tego nie znajde, a szukałem chyba wszedzie gdzie sie da... ale polecam bo naprawde warto, mi tez szybko sie pobralo.
Dodał: welryb
25.02.2024 09:14
Ci co narzekają że gdzie indziej nie da sie pobrać to polecam szukać na tej stronie i tyle, tutaj prawie zawsze znajduje wszystko co potrzebne
Dodał: mietkins
25.02.2024 06:14
a mi się udało bez problemu zarejestrować, pobrać też, polecam
Dodał: szewc
24.02.2024 06:14
No i tutaj bez problemu mozna pobrac, super :)) Dobrze ze strona znowu dziala bo w innych serwisach nie moglem tego znalezc, wszedzie pewnie usuwaja za prawa autorskie
Dodał: moreno
24.02.2024 06:14
Download tak szybki, że aż byłem w szoku :O Na innych stronach jak znalazlem to było za mało seedów i nie chciało się w ogóle pobierać. Dzięki!!!
Dodał: yorki
24.02.2024 03:14
Ile ja czasu straciłem, żeby to znaleźć.. Nastepnym razem wchodzę tutaj od razu, wielkie dzieki
Dodał: disett09
24.02.2024 01:14
polecam, szybko sie pobrało
Dodał: jokie00
23.02.2024 22:14
O dzięki :) Balem sie ze tego nie pobiore bo w dzisiejszych czasach to wszedzie jakieś fejki albo niedzialajace pliki. Pozdrawiam!
Dodał: langust4
23.02.2024 20:14
Nawet na chomikuj nie moglem znalezc dzialajacej wersji a tutaj jest, dzieki wielkie <3
Dodał: iron
23.02.2024 19:14
nie wiedziałem że stronka znowu działa, szkoda że czasy się zmieniły i trzeba się rejestrować, ale moim zdaniem warto
Dodał: oreo29
23.02.2024 18:14
Ta strona to chyba aktualnie najlepszy serwis do pobierania wszystkiego :) Powiem wam że warto zapłacić bo płacisz raz a później masz dostęp na zawsze

Dodaj komentarz