The Sims 4: Być Rodzicem

The Sims 4: Być Rodzicem torrent
Dodał: admin
Pobrano: 1056 razy

Poczekaj
30
sekund

Kondycja:
Odwiedzin: 13025
462
47
Seedów: 413
Peerów: 29

ocena 7.8 średnia
The Sims 4: Być Rodzicem Torrent
Producent: EA Maxis / Maxis Software
Wydawca: Electronic Arts Inc.
Kategoria: Symulacje, ekonomiczne, sandbox, symulator życia
Data wydania: 2017-05-30

Kolejny pakiet rozgrywki do sławnego symulatora życia The Sims 4 studia EA Maxis z 2014 roku. Jak wskazuje tytuł rozszerzenia Być Rodzicem, koncentruje się ono przede wszystkim na wirtualnych pociechach naszych simów. Na potrzeby dodatku rozszerzeniu uległy m.in.

The Sims 4: Być Rodzicem to następny pakiet rozgrywki do gierki The Sims 4. Dodatek do funkcjonowania nie wymaga od użytkowników posiadania innych rozszerzeń i funkcjonuje bez problemu także z podstawową wersją tytułu. Za produkcję The Sims odpowiada niezmiennie korporacja Electronic Arts. Mechanika. Jak wskazuje na to tytułu dodatku, The Sims 4: Być Rodzicem koncentruje się na wirtualnych pociechach simów. Rozszerzeniu uległy interakcje z dzieciakami, a także możliwości wychowawcze, które przypisane są teraz do nowej zdolności „rodzicielstwo”, wpływającej na posłuszeństwo dzieciaki oraz kształt relacji na linii rodzic-potomstwo.. Ciekawą nowością są szkolne projekty zlecane przez nauczycieli, takie jak wykonanie wulkanu z proszku do pieczenia albo modelu rakiety, nad którymi wspólnie pracujemy z synem albo córką, zdobywając jego/jej zaufanie i podziw. Rodzice mogą teraz także przygotowywać samodzielnie drugie śniadanie dla dziecka. Twórcy wprowadzili również szereg świeżych interaktywnych przedmiotów, takich jak klocki do budowania, pamiętnik nastolatka, którego zawartości właściciel zaciekle broni, a także pluszowego misia przeznaczonego do zabawy „w doktora”. The Sims 4: Być Rodzicem. proponuje też tablicę z harmonogramem dnia dla całej rodzinki.. Dzięki niemu możemy określać zakres obowiązków dzieciaki i godziny, w których np. powinny być w łóżkach. Poza tym liczyć możemy na nowe stroje, wyposażenie domku i meble.

The Sims 4: Być Rodzicem torrent do pobrania – polska wersja

Torrent The Sims 4: Być Rodzicem w całości do pobrania to produkcja naprawdę ceniona i to przez wszystkich, którzy mieli z nią do czynienia. Całość naprawdę wciąga, błyszczy doskonałością i czuć pełen profesjonalizm. The Sims 4: Być Rodzicem torrent download w całości po polsku powinien przypaść do gustu wszystkim tym, którzy cenią sobie takie produkcje. Nic więc dziwnego, że plik został u nas pobrany aż 1056 razy!

Pobierz The Sims 4: Być Rodzicem z napisami PL lub lektorem

Prawdą jest, że The Sims 4: Być Rodzicem za darmo to dobry przedstawiciel swojego gatunku – i nie ma tu za grosz przesady. Swoją renomę produkcja zawdzięcza wysokiej jakości i staranności na chyba każdej płaszczyźnie. Wszyscy zachwycają się głównie pierwszym wrażeniem, która w całej produkcji The Sims 4: Być Rodzicem pobierz na PC wypadła naprawdę znakomicie. Warto dodać, że wszystkie zalety tego tytułu zaowocowały aż 462 polubieniami. Dla porównania, kciuków w dół jest zaledwie 47, a to mówi samo za siebie. Czy na tej podstawie można zakładać, że pełna wersja The Sims 4: Być Rodzicem pobierz torrent na komputer jest tak chwalona dzięki super oprawie? W jakimś stopniu tak, ale to nie koniec jej zalet. Jej wydaniem zajęła się doświadczona firma, a zatem widać ogromne zainteresowanie, bo stronę odwiedziło już 13025 osób. Sami bohaterowie produkcji ocenianej na 7.8 również wyróżniają się na tle innych hitów 2017-05-30 tego gatunku. W tytule mającym 413 seedów wszystko prezentuje się świetnie. Mocną stroną The Sims 4: Być Rodzicem dubbing PL są oprawa audiowizualna czy też efekty specjalne. Widać gołym okiem, że tytuł jest często pobierany, bo ma aż 29 peerów – zwłaszcza gdyby porównać go z innymi produkcjami. Tak czy inaczej, to co w The Sims 4: Być Rodzicem download lektor PL wypadło ekstra, to nic innego jak ścieżka dźwiękowa. Muzyka Electronic Arts Inc. wybornie oddaje klimat tego, co widać na ekranie, a jej realizacją zajęli się prawdziwi profesjonaliści. Jeżeli cenisz sobie soundtracki, to produkcja The Sims 4: Być Rodzicem napisy PL torrenty na bank cię nie zawiedzie! Imponująca fabuła, dobrze dobrana muzyka, intrygująca grafika – o czym więcej można marzyć? Download torrent The Sims 4: Być Rodzicem z napisami PL w całości to niemalże arcydzieło, z którym muszą zapoznać się wszyscy gatunku. Wystarczy zobaczyć raz, a tytuł pobrany przez 1056 użytkowników na pewno zostanie jedną z takich pozycji, do których co pewien czas będziesz wracał.

Gdzie pobrać torrent The Sims 4: Być Rodzicem bez limitu?

Zatem skąd pobrać The Sims 4: Być Rodzicem torrent bez konieczności rejestracji czy logowania? W naszej bazie wyszukasz tę, jak i wiele innych gier, filmów, seriali i programów ze spolszczeniem. Wyszukaj The Sims 4: Być Rodzicem napisy PL albo inne topowe produkcje z 2017-05-30 tego gatunku. Wystarczy mieć stabilne połączenie z siecią, nic więcej ci nie trzeba! Download The Sims 4: Być Rodzicem w polskim języku do wyróżnia się doskonałą fabułą oraz ścieżką dźwiękową, a to dzięki producentom EA Maxis / Maxis Software. Tę stronę odwiedzono 13025 razy, a to chyba mówi samo za siebie. Wydawcy Electronic Arts Inc. z całą drużyną wykonali ciężką pracę, a jej rezultatem jest ogromne zainteresowanie i ocena 7.8. Pobierz The Sims 4: Być Rodzicem pełna wersja bez limitów, bo przyciąga ona przede wszystkim interesującą historią i fascynującą oprawą wizualną. Pragniesz przekonać się o tym na własnej skórze podobnie jak 13025 użytkowników, którzy zalakowali ten torrent? Zarejestruj się na naszej stronie i pobieraj The Sims 4: Być Rodzicem torrenty dubbing PL już dzisiaj! Wciąż nie wiesz, czy warto pobrać The Sims 4: Być Rodzicem PC po polsku i to w całości? Kliknij download i przekonaj się sam! Ten hit ma niebagatela 413 seedów oraz 29 peerów, a więc pobieranie zajmie ci krótką chwilę.

Komentarze (najnowsze)

Dodał: gerald91
25.02.2024 07:34
W dzisiejszych czasach konieczność rejestracji to już norma, nie narzekajcie... Być może nie chcą żeby ktoś sprawdził czy rzeczywiście da się pobrać i dlatego torrenty nie są usuwane za łamanie praw autorskich.
Dodał: piter18
24.02.2024 19:34
polecam wam przyzwyczajać sie do rejestrowania na tego typu stronach bo niestety teraz to juz standard, wazne ze da sie tu pobrac bez problemu. najgorzej ze teraz niektore strony oszukuja i po opłaceniu nic sie nie dostaje a potem wszyscy mysla ze kazda strona z rejestracją i opłatą to jakies oszustwo
Dodał: disett09
24.02.2024 16:34
polecam, szybko sie pobrało
Dodał: leos
24.02.2024 14:34
jeśli po rejestracji wam nie zaczęło pobierać to po prostu odświeżcie stronę, mi pomogło
Dodał: maverick
24.02.2024 13:34
dzieki za wstawke, szacun!!! warto bylo sie zarejestrowac bo juz sie balem ze nie pobiore
Dodał: porter93
24.02.2024 07:34
Pobieranie u mnie sie nie zatrzymalo jak to zwykle bywa gdy pobieram z innych takich stron. Dziena
Dodał: moreno
24.02.2024 03:34
Download tak szybki, że aż byłem w szoku :O Na innych stronach jak znalazlem to było za mało seedów i nie chciało się w ogóle pobierać. Dzięki!!!
Dodał: esmanu
24.02.2024 02:34
W sumie nawet spoko, dzieki za wrzutke! Mam nadzieje ze bedziecie codziennie dodawac nowe rzeczy tak jak kiedys <3
Dodał: szewc
24.02.2024 01:34
No i tutaj bez problemu mozna pobrac, super :)) Dobrze ze strona znowu dziala bo w innych serwisach nie moglem tego znalezc, wszedzie pewnie usuwaja za prawa autorskie
Dodał: skubi1
24.02.2024 00:34
u mnie wszystko git, chyba aktualnie to najlepsza stronka z polskimi torrentami bo jeszcze mi sie nie zdarzylo zeby cos nie dzialalo
Dodał: welryb
23.02.2024 13:34
Ci co narzekają że gdzie indziej nie da sie pobrać to polecam szukać na tej stronie i tyle, tutaj prawie zawsze znajduje wszystko co potrzebne
Dodał: iron
23.02.2024 07:34
nie wiedziałem że stronka znowu działa, szkoda że czasy się zmieniły i trzeba się rejestrować, ale moim zdaniem warto
Dodał: biz0n
22.02.2024 21:34
Nigdzie nie da się tego pobrać, szukałem kurcze wszedzie a tutaj bez problemu :)
Dodał: oreo29
22.02.2024 03:34
Ta strona to chyba aktualnie najlepszy serwis do pobierania wszystkiego :) Powiem wam że warto zapłacić bo płacisz raz a później masz dostęp na zawsze
Dodał: rogal91
21.02.2024 17:34
Polecam. Podczas pobierania nic nie zacinało, może to wina waszego internetu
Dodał: marceli
21.02.2024 16:34
już się bałem że nigdzie tego nie znajde, a szukałem chyba wszedzie gdzie sie da... ale polecam bo naprawde warto, mi tez szybko sie pobralo.
Dodał: yorki
21.02.2024 13:34
Ile ja czasu straciłem, żeby to znaleźć.. Nastepnym razem wchodzę tutaj od razu, wielkie dzieki
Dodał: jokie00
21.02.2024 12:34
O dzięki :) Balem sie ze tego nie pobiore bo w dzisiejszych czasach to wszedzie jakieś fejki albo niedzialajace pliki. Pozdrawiam!
Dodał: malutki
21.02.2024 00:34
według mnie ci co hejtują to pewnie konkurencja, bo poki co wszystko śmiga jak należy, a przynajmniej u mnie :)
Dodał: langust4
20.02.2024 09:34
Nawet na chomikuj nie moglem znalezc dzialajacej wersji a tutaj jest, dzieki wielkie <3
Dodał: amir9
20.02.2024 05:34
Warto bylo zaplacic bo i tak zaoszczedzilem kupe kasy, polecam.
Dodał: padawan
19.02.2024 15:34
jest ok, spodziewałem się czegoś więcej ale i tak daje 8/10
Dodał: gustavv
19.02.2024 14:34
Mi dziala bez zarzutu, warto bylo sie zarejestrowac bo płacisz raz i potem korzystasz do woli. Essa
Dodał: mietkins
19.02.2024 10:34
a mi się udało bez problemu zarejestrować, pobrać też, polecam

Dodaj komentarz