UnReal World
Poczekaj
30
sekund

Oldskulowa, roguelike’owa gierka RPG z fragmentami survivalu, opracowana przez dwuosobowe studio Enormous Elk, które z spędziło 26 długich lat na regularnym rozwijaniu rozwijaniu gierki, nim udostępniło ją w sprzedaży.
UnReal World to wydane na platformę PC survivalowe RPG typu roguelike. Projekt opracowało studio Enormous Elk, a w praktyce wszystkie prace wykonało dwóch deweloperów - Sami Maaranen oraz Erkka Lehmus i zanim produkcja trafiła do sprzedaży, producenci spędzili na jej rozwijaniu długich 26 lat. Fabuła. Akcja UnReal World toczy się we wczesnym czasie epoki żelaza i osadzona jest w północnych regionach Europy, mniej więcej na terenach współczesnej Finlandii. Gra jest roguelikowym symulatorem życia i dlatego nie posiada żadnego głównego wątku fabularnego - otrzymujemy pełną swobodę w kwestii kształtowania losów i kariery naszej postaci. Mechanika. Wydane na platformę PC UnReal World to roguelikowe RPG koncentrujące się na aspektach survivalowych.. Całość opracowano tak, żeby realistycznie odtwarzała życie w epoce żelaza. Tworząc postać, wybieramy między dziewięcioma szczególnie przeróżnymi kulturami, które mają najważniejsze znacznie dla potencjału postaci oraz jej wiedzy o świecie. Gra w niczym nie ogranicza funkcjonujeń postaci. Może ona zostać m.in. rybakiem, samotnikiem unikającym innych ludzi, poszukiwaczem przygód, myśliwym traperem, kupcem albo też połączyć aspekty różnorakich profesji. Autorzy postawili na realizm, zarówno w rozgrywce, jak i realiach historycznych.. Przemierzając proceduralnie generowane tereny, naszym priorytetem jest przede wszystkim przeżycie. Podczas zabawy możemy m.in. tropić zwierzynę łowną, zastawiać na nią zasadzki, urządzać polowania, oprawiać zdarte ze zwierząt skóry, handlować w wioskach, tworzyć swoje przedmioty oraz budować tymczasowe schronienia i stałe domy. Wszystko to opiera się na zamożnym systemie rozwoju obejmującym setki zdolności. Natomiast bitwy toczone są w turach i oferują spektakularny poziom rozbudowania taktycznego. Co interesujące, nie przewidziano żadnych punktów życia i zamiast tego gierka symuluje rany oraz kontuzje, poczynając od siniaków aż po połamane kości, a wszystkie te obrażenia wpływają na zachowanie postaci. Ponadto autorzy zadbali o wysoki realizm wirtualnego świata, a rządzące jego proceduralną generacją mechanizmy doglądają, żeby zapełnić wykreowane tereny realistyczną ilością i różnorodnością zwierząt oraz roślin.
Komentarze (najnowsze)
Dodaj komentarz