World War Toons

World War Toons torrent
Dodał: admin
Pobrano: 1376 razy

Poczekaj
30
sekund

Kondycja:
Odwiedzin: 18815
905
33
Seedów: 590
Peerów: 78

ocena 8.6 średnia
World War Toons Torrent
Producent: Reload Studios
Wydawca: Reload Studios
Kategoria: Akcji, FPP, II wojna światowa, czołgi, FPS, strzelanki, PlayStation VR, rzeczywistość wirtualna
Data wydania: 0001-01-01

Nastawiona na tryb wieloosobowy, kreskówkowa strzelanina FPS w realiach II batalii światowej, za której powstanie odpowiada studio Reload Games, założone przez byłych pracowników Infinity Ward.

World War Toons to wydana na PS4 i PC strzelanka nastawiona na tryb wieloosobowy. Opracował ją zespół Reload, założony przez byłych pracowników popularnego z cyklu Call of Duty studia Infinity Ward. Gra nie proponuje trybu kampanii, a zabawa skupia się na sieciowych bitwach toczonych pomiędzy dwiema ekipami – Aliantów oraz żołnierzy należących do wojsk państw Osi. Akcję oglądamy z oczu postaci, zaś rozgrywka przypomina tradycyjne FPS-y. Jednocześnie wielki nacisk położono na kierowanie czołgami. Całość utrzymana jest w mocno zabawnej atmosferze i autorzy nie zawracali sobie głowy kwestiami powiązanymi z realizmem historycznym. Gra proponuje kilka klas, w tym m.in. standardowego żołnierza piechoty, oficera, snajpera i uzbrojonego w ciężkie działko tzw. heavy. Każdy typ postaci posiada swoje uzbrojenie. Jednocześnie dokonany przed meczem wybór nie jest ostatni i gracze mają możliwość zmiany klasy podczas rozgrywki. Aby to zrobić wymagane jest tylko zebranie przypisanej do danej szajki broni, którą pozostawią na mapach polegli. World War Toons powstało w oparciu o silnik Unreal Engine 4. Zapewniło to gierce wysoki poziom detali i atrakcyjne wyniki graficzne, lecz równocześnie całość została wykonana w mocno kreskówkowej stylistyce. Warto dodać, że produkcja proponuje pełne pomoc dla technologii VR.

World War Toons torrent do pobrania – polska wersja

Torrent World War Toons w całości do pobrania to produkcja naprawdę ceniona i to przez wszystkich, którzy mieli z nią do czynienia. Całość naprawdę wciąga, błyszczy doskonałością i czuć pełen profesjonalizm. World War Toons torrent download w całości po polsku powinien przypaść do gustu wszystkim tym, którzy cenią sobie takie produkcje. Nic więc dziwnego, że plik został u nas pobrany aż 1376 razy!

Pobierz World War Toons z napisami PL lub lektorem

Prawdą jest, że World War Toons za darmo to dobry przedstawiciel swojego gatunku – i nie ma tu za grosz przesady. Swoją renomę produkcja zawdzięcza wysokiej jakości i staranności na chyba każdej płaszczyźnie. Wszyscy zachwycają się głównie pierwszym wrażeniem, która w całej produkcji World War Toons pobierz na PC wypadła naprawdę znakomicie. Warto dodać, że wszystkie zalety tego tytułu zaowocowały aż 905 polubieniami. Dla porównania, kciuków w dół jest zaledwie 33, a to mówi samo za siebie. Czy na tej podstawie można zakładać, że pełna wersja World War Toons pobierz torrent na komputer jest tak chwalona dzięki super oprawie? W jakimś stopniu tak, ale to nie koniec jej zalet. Jej wydaniem zajęła się doświadczona firma, a zatem widać ogromne zainteresowanie, bo stronę odwiedziło już 18815 osób. Sami bohaterowie produkcji ocenianej na 8.6 również wyróżniają się na tle innych hitów 0001-01-01 tego gatunku. W tytule mającym 590 seedów wszystko prezentuje się świetnie. Mocną stroną World War Toons dubbing PL są oprawa audiowizualna czy też efekty specjalne. Widać gołym okiem, że tytuł jest często pobierany, bo ma aż 78 peerów – zwłaszcza gdyby porównać go z innymi produkcjami. Tak czy inaczej, to co w World War Toons download lektor PL wypadło ekstra, to nic innego jak ścieżka dźwiękowa. Muzyka Reload Studios wybornie oddaje klimat tego, co widać na ekranie, a jej realizacją zajęli się prawdziwi profesjonaliści. Jeżeli cenisz sobie soundtracki, to produkcja World War Toons napisy PL torrenty na bank cię nie zawiedzie! Imponująca fabuła, dobrze dobrana muzyka, intrygująca grafika – o czym więcej można marzyć? Download torrent World War Toons z napisami PL w całości to niemalże arcydzieło, z którym muszą zapoznać się wszyscy gatunku. Wystarczy zobaczyć raz, a tytuł pobrany przez 1376 użytkowników na pewno zostanie jedną z takich pozycji, do których co pewien czas będziesz wracał.

Gdzie pobrać torrent World War Toons bez limitu?

Zatem skąd pobrać World War Toons torrent bez konieczności rejestracji czy logowania? W naszej bazie wyszukasz tę, jak i wiele innych gier, filmów, seriali i programów ze spolszczeniem. Wyszukaj World War Toons napisy PL albo inne topowe produkcje z 0001-01-01 tego gatunku. Wystarczy mieć stabilne połączenie z siecią, nic więcej ci nie trzeba! Download World War Toons w polskim języku do wyróżnia się doskonałą fabułą oraz ścieżką dźwiękową, a to dzięki producentom Reload Studios. Tę stronę odwiedzono 18815 razy, a to chyba mówi samo za siebie. Wydawcy Reload Studios z całą drużyną wykonali ciężką pracę, a jej rezultatem jest ogromne zainteresowanie i ocena 8.6. Pobierz World War Toons pełna wersja bez limitów, bo przyciąga ona przede wszystkim interesującą historią i fascynującą oprawą wizualną. Pragniesz przekonać się o tym na własnej skórze podobnie jak 18815 użytkowników, którzy zalakowali ten torrent? Zarejestruj się na naszej stronie i pobieraj World War Toons torrenty dubbing PL już dzisiaj! Wciąż nie wiesz, czy warto pobrać World War Toons PC po polsku i to w całości? Kliknij download i przekonaj się sam! Ten hit ma niebagatela 590 seedów oraz 78 peerów, a więc pobieranie zajmie ci krótką chwilę.

Komentarze (najnowsze)

Dodał: oreo29
29.02.2024 09:07
Ta strona to chyba aktualnie najlepszy serwis do pobierania wszystkiego :) Powiem wam że warto zapłacić bo płacisz raz a później masz dostęp na zawsze
Dodał: moreno
29.02.2024 08:07
Download tak szybki, że aż byłem w szoku :O Na innych stronach jak znalazlem to było za mało seedów i nie chciało się w ogóle pobierać. Dzięki!!!
Dodał: leos
28.02.2024 16:07
jeśli po rejestracji wam nie zaczęło pobierać to po prostu odświeżcie stronę, mi pomogło
Dodał: amir9
28.02.2024 01:07
Warto bylo zaplacic bo i tak zaoszczedzilem kupe kasy, polecam.
Dodał: padawan
27.02.2024 21:07
jest ok, spodziewałem się czegoś więcej ale i tak daje 8/10
Dodał: langust4
27.02.2024 14:07
Nawet na chomikuj nie moglem znalezc dzialajacej wersji a tutaj jest, dzieki wielkie <3
Dodał: rogal91
27.02.2024 09:07
Polecam. Podczas pobierania nic nie zacinało, może to wina waszego internetu
Dodał: mietkins
27.02.2024 05:07
a mi się udało bez problemu zarejestrować, pobrać też, polecam
Dodał: skubi1
27.02.2024 01:07
u mnie wszystko git, chyba aktualnie to najlepsza stronka z polskimi torrentami bo jeszcze mi sie nie zdarzylo zeby cos nie dzialalo
Dodał: disett09
26.02.2024 23:07
polecam, szybko sie pobrało
Dodał: marceli
26.02.2024 07:07
już się bałem że nigdzie tego nie znajde, a szukałem chyba wszedzie gdzie sie da... ale polecam bo naprawde warto, mi tez szybko sie pobralo.
Dodał: welryb
26.02.2024 04:07
Ci co narzekają że gdzie indziej nie da sie pobrać to polecam szukać na tej stronie i tyle, tutaj prawie zawsze znajduje wszystko co potrzebne
Dodał: yorki
26.02.2024 01:07
Ile ja czasu straciłem, żeby to znaleźć.. Nastepnym razem wchodzę tutaj od razu, wielkie dzieki
Dodał: gustavv
25.02.2024 22:07
Mi dziala bez zarzutu, warto bylo sie zarejestrowac bo płacisz raz i potem korzystasz do woli. Essa
Dodał: jokie00
25.02.2024 22:07
O dzięki :) Balem sie ze tego nie pobiore bo w dzisiejszych czasach to wszedzie jakieś fejki albo niedzialajace pliki. Pozdrawiam!
Dodał: iron
25.02.2024 11:07
nie wiedziałem że stronka znowu działa, szkoda że czasy się zmieniły i trzeba się rejestrować, ale moim zdaniem warto
Dodał: esmanu
25.02.2024 06:07
W sumie nawet spoko, dzieki za wrzutke! Mam nadzieje ze bedziecie codziennie dodawac nowe rzeczy tak jak kiedys <3
Dodał: gerald91
25.02.2024 04:07
W dzisiejszych czasach konieczność rejestracji to już norma, nie narzekajcie... Być może nie chcą żeby ktoś sprawdził czy rzeczywiście da się pobrać i dlatego torrenty nie są usuwane za łamanie praw autorskich.
Dodał: szewc
25.02.2024 03:07
No i tutaj bez problemu mozna pobrac, super :)) Dobrze ze strona znowu dziala bo w innych serwisach nie moglem tego znalezc, wszedzie pewnie usuwaja za prawa autorskie
Dodał: piter18
24.02.2024 18:07
polecam wam przyzwyczajać sie do rejestrowania na tego typu stronach bo niestety teraz to juz standard, wazne ze da sie tu pobrac bez problemu. najgorzej ze teraz niektore strony oszukuja i po opłaceniu nic sie nie dostaje a potem wszyscy mysla ze kazda strona z rejestracją i opłatą to jakies oszustwo
Dodał: maverick
24.02.2024 15:07
dzieki za wstawke, szacun!!! warto bylo sie zarejestrowac bo juz sie balem ze nie pobiore
Dodał: malutki
24.02.2024 08:07
według mnie ci co hejtują to pewnie konkurencja, bo poki co wszystko śmiga jak należy, a przynajmniej u mnie :)
Dodał: porter93
24.02.2024 04:07
Pobieranie u mnie sie nie zatrzymalo jak to zwykle bywa gdy pobieram z innych takich stron. Dziena
Dodał: biz0n
23.02.2024 15:07
Nigdzie nie da się tego pobrać, szukałem kurcze wszedzie a tutaj bez problemu :)

Dodaj komentarz