Gothic II: Kroniki Myrtany - Archolos
Poczekaj
30
sekund

Darmowa modyfikacja do gierki Gothic 2: Noc Kruka stworzona przez polski zespół The Chronicles of Myrtana Team. Do jej uruchomienia konieczne jest posiadanie owej kultowej produkcji studia Piranha Bytes.
Kroniki Myrtany: Archolos to bezpłatna modyfikacja do gierki Gothic 2: Noc Kruka stworzona w około sześć lat przez rodzimy zespół The Chronicles Of Myrtana Team. Mod ten wyróżnia się na tle innych tego typu tworów nie jedynie przeznaczoną na około sześćdziesiąt godzin zabawy fabułą (w jej ramach wykonamy 170 zadań oraz 200 wydarzeń losowych, a także napotkamy 1400 postaci niezależnych) i świeżymi mechanikami, lecz przede wszystkim – kompletnym polskim dubbingiem nagranym przez profesjonalnych aktorów takich jak Mirosław Zbrojewicz, Cezary Żak, Artur Barciś, Kamil Pruban, Olga Borys czy odtwórca najważniejszej roli – Michał Klawiter. Fabuła. Protagonistą moda jest Marvin (osoby grające w Gothica z kodami powinny znać to imię). Chłopak ucieka z rodzinnej wyspy Londram wraz ze starszym bratem Jornem i usiłuje dostać się na tytułową Archolos, gdzie mieszka ich wuj. Przyczynkiem do rozpoczęcia podróży staje się zarówno śmierć matki i ojca, jak też widmo batalii z orkami. , które zawisło nad domem rodzeństwa. Bracia trafiają na statek i razem z grupką uchodźców wyruszają ku nowemu życiu. Plan prędko bierze w łeb, kiedyż kapitan owego okrętu postanawia oszukać pasażerów, przez co od początku muszą oni walczyć o życie. Sama wyspa Archolos również nie okazuje się tak optymistyczna, jak mogło się wydawać, a czające się na traktach stwory to jedynie jedno z zagrożeń. Duże wpływy w regionie ma Gildia Kupiecka Araxos, magowie wody oraz dziedzice Volfzacka. , dla których burzliwe czasy, w jakich przyszło im żyć, okazują się nie lada szansą na zdobycie autonomii. Marvin dynamicznie zostaje uwikłany w toczące się na Archolos intrygi i będzie musiał znaleźć sposób na przetrwanie w świecie pełnym zdrady, oportunizmu i sprzecznych interesów. Jego – czy raczej gracza – decyzje wpłyną zarówno na otoczenie, jak i życie ludzi, których spotka na własnej drodze.. Wybory podejmowane przez bohatera ukształtują też po części realia stanowiące start pierwszego Gothica , czyli doprowadzą do powstania Magicznej Bariery wokół Górniczej Doliny na wyspie Khorinis. Co interesujące, rozgrywająca się dziesięć lat przed tym zdarzeniem fabuła moda jest w stu procentach zgodna z lore’em gierek studia Piranha Bytes. Mechanika. Rozgrywka w. Kronikach Myrtany: Archolos. nie różni się diametralnie od tego, co znamy z dwóch pierwszych odsłon serii. Gothic... Postać oglądamy z perspektywy trzeciej osoby, a trzon zabawy stanowią dialogi, eksploracja oraz bitwa. Wszystkie trzy aktywności mogą być wynagradzane punktami doświadczenia, które pozwalają protagoniście awansować na wyższe poziomy. Wzrost zdolności głównego bohatera nie następuje jednakże automatycznie i należy go wyszkolić u napotykanych w świecie gierki nauczycieli. Marvin może nabrać biegłości w posługiwaniu się różnorakimi typami broni do potyczki w zwarciu (miecze, sztylety, topory itd.) oraz dystansowej (łuki, kusze) – modyfikacja proponuje ponad sto świeżych zbroi i sztuk oręża z unikatowym wyglądem. Droga magii również stoi przed superbohaterem otworem, podobnie jak trening siły czy zręczności. Protagonista może też nauczyć się potrzebnych umiejętności, takich jak otwieranie zamków, kradzież kieszonkowa czy wytwarzanie przedmiotów. System stojący za tą ostatecznyą został diametralnie dopracowany i rozwinięty wobec tego, co proponowały pierwsze odsłony serii Gothic , dzięki dlaczego możemy nie jedynie wykuwać miecze czy warzyć mikstury, lecz także gotować, pisać nadludzkie zwoje czy produkować amunicję.. Wyspa Archolos. Umiejętności te przyjdzie nam wykorzystać na pełnej winnic, farm i wiosek wyspie Archolos. Wzmianki o niej zjawiły się w pierwszym Gothicu , ale do tej pory nie mogliśmy zobaczyć tego zakątku świata na swoje oczy. Perłą w koronie regionu jest niewątpliwie miasteczko Archolos – największa siedziba ludzka, jaką przedstawiono w trylogii. Gothic... Oprócz niego na wyspie znajdziemy m.in. głębokie kopalnie oraz klasztor Adanosa. Odbiór moda. Kroniki Myrtany: Archolos okazały się nie lada sukcesem. W przeciągu pięciu dni od premiery mod został ściągnięty ponad 100 tysięcy razy; niespełna dwa tygodnie od debiutu aż 98% jego recenzji na Steamie było sielankowych.. Najwięcej, ponieważ około 70-75% pobrań, wykonali gracze z Polski. Niemniej modyfikacja zyskała także popularność za granicą, a zwłaszcza w Rosji i w Niemczech. Twórcy byli przyjemnie zaskoczeni tak ciepłym przyjęciem Kronik Myrtany: Archolos , za które przemawiający w ich imieniu Mateusz Pawłowski podziękował miłośnikom. Autorzy stwierdzili jednakże, że raczej nie zdecydują się na drugi tego typu projekt. Ścieżka dźwiękowa. Na uwagę zasługuje również skomponowana na potrzeby modyfikacji ścieżka dźwiękowa. Jej część stanowią nowe aranżacje typowych utworów z trylogii Gothic , jednakże obok nich nie zabrakło totalnie świeżych kawałków. W sumie soundtrack składa się z 34 utworów. skomponowanych przez Kamila Jędrzejewskiego, który wykonał je wraz z Szymonem Nawrockim i orkiestrą Andante's Inferno. Całość jest dostępna za darmo np. na Steamie.
Komentarze (najnowsze)
Dodaj komentarz