Graviteam Tactics: Mius-Front
Poczekaj
30
sekund

Komputerowa taktyka wojenna osadzona w realiach drugiej batalii światowej. Grę stworzyło studio Graviteam, które ma na koncie kilka podobnych produkcji.
Graviteam Tactics: Mius-Front to wydana na PC taktyka wojenna. Grę opracowało ukraińskie studio Graviteam, czyli autorzy takich tytułów jak Steel Fury: Kharkov 1942 , Steel Armor: Blaze of War czy Achtung Panzer: Kharkov 1943. Fabuła. Akcja gierki toczy się w okresie drugiej batalii światowej i skupia się na terenach zlokalizowanych wokół tytułowego Frontu Mius, czyli mocno ufortyfikowanej linii obronnej wybudowanej przez Niemców nad rzeką Mius. Kampania składa się z dwóch obszernych operacji toczonych latem 1943 roku; każdą z nich możemy rozegrać zarówno dowodząc Armią Czerwoną, jak i Wehrmachtem. Obie operacje są również totalnie dynamiczne: zamiast oskryptowanych na sztywno scenariuszy, zdarzenia kształtują decyzje zaawansowanego modułu sztucznej inteligencji oraz jego reakcji na nasze działania. Mechanika. W wydanym na PC. Graviteam Tactics: Mius-Front. wirtualna batalia prowadzona jest na dwóch płaszczyznach. Pierwszy z nich to rozgrywany w turach tryb operacyjny, w którym m.in. przemieszczamy całej armie, dbamy o zaopatrzenie oraz zamieniamy i uzupełniamy jednostki. Drugi to tryb taktyczny, w którym w okresie rzeczywistym (z opcją aktywnej pauzy) dowodzimy wojskiem podczas walk.. Dla producentów absolutnym priorytetem był realizm. W kampanii możemy walczyć na 140 kilometrach kwadratowych realnego pola potyczki, wiernie odtworzonego na podstawie map i zapisów historycznych. Autorzy zadbali o to, żeby wszystkie pojazdy w gierce (a jest ich ponad setka) zachowywały się jak w sytuacji, wliczając w to system uszkodzeń, w ramach którego zniszczeniu mogą ulegać poszczególne części. Balistyką pocisków rządzi potężny silnik fizyczny, biorący pod uwagę takie nawet aspekty jak wiatr czy temperatura powietrza. Ponadto każdy żołnierz omówiony jest dużym zbiorem parametrów wpływających na jego zachowanie, takich jak doświadczenie, kondycja czy morale.. Prawie każdy fragment otoczenia da się zniszczyć, a wszystkie zmiany na mapach pozostają na nich do końca kampanii. Gra wykorzystuje także symulację cyklu dobowego oraz zmieniającej się pogody.
Komentarze (najnowsze)
Dodaj komentarz